یادداشت
گفتگو و گزارش

دلیل غیبت معاون بهداشتی علوم پزشکی در معارفه مدیر شبکه کهگیلویه چه بود؟ / قدرت‌نمایی در برابر رئیس دانشگاه یا ادای دین به نماینده؟!

دلیل غیبت معاون بهداشتی علوم پزشکی در معارفه مدیر شبکه کهگیلویه چه بود؟ / قدرت‌نمایی در برابر رئیس دانشگاه یا ادای دین به نماینده؟!

در اقدامی غیرمعمول، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مراسم معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه حاضر نشد.

به گزارش افتونیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه روز گذشته در دهدشت برگزار شد اما غیبت معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم عجیب بود.

شبکه های بهداشت و درمان بخش عمده ای از فعالیتشان مربوط به مسایل بهداشتی و مستقیما به این حوزه مرتبط است و در سالهای گذشته بالاترین مقام یعنی معاون بهداشتی برای مراسم معارفه مدیر شهرستانی حضور می یافت اما این معاون در جلسه معارفه در کهگیلویه حضور نداشت.

این موضوع از دو حال خارج نیست: یا آنکه معاون از روال معمول دانشگاه که معاونت بهداشتی برای معارفه مدیران شبکه در شهرستانها حضور میافت و احتمالا دستور رئیس برای حضور در جلسه استنکاف کرده است و به نوعی قدرت خود را به رخ مافق کشانده! و یا آنکه برای ادای دین به نماینده و اعتراض به حکم رئیس دانشگاه و ناراحتی از تغییر مدیر شبکه کهگیلویه در این جلسه غایب بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی برای معارفه مدیرکهگیلویه به دهدشت رفته بود که حوزه کاری این معاونت چندان ربطی حداقل در حوزه اجرا به شبکه بهداشت و درمان ندارد. در حالی که بر اساس تصاویر آرشیوی برای معارفه مدیر شبکه گچساران و مدیر چرام معاون بهداشتی(کنونی) در جلسه حضور داشته است. این روال در دوران مسئولیت دکتر چمن در دانشگاه نیز معمول بود و آنگونه که در تصاویر مشخص هست معاون بهداشتی وقت برای مراسم معارفه ای به همراه معاون درمان وقت (رئیس جدید دانشگاه) به گچساران سفر کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه روز گذشته در یاسوج حضور داشته و دلیل خاصی هم برای عدم حضور در این جلسه ذکر نشده است.

با فرض اینکه وی در مرخصی بسر می برد با توجه به اینکه حوزه معاونت بهداشتی، زمان برگزاری مراسم را تعیین می‌کرد می توانست با هماهنگی این مراسم را به روز دیگری موکول کند.

این سایت خبری آماده انتشار توضیحات روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است.

مراسم معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در تیرماه ۹۷   مراسم معارفه مدیر شبکه چرام در مردادماه ۹۶   مراسم معارفه مدیر شبکه کهگیلویه تیرماه ۹۸   مراسم معارفه مدیرشبکه گچساران و رئیس بیمارستان با حضور معاون بهداشتی(وقت) و معاون درمان سابق(رئیس جدید دانشگاه) مهرماه ۹۵
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 ناشناس 1398/4/25 22:52:35

    کامنت گزاری که اسم گذاشته یاد خدا برای خدا اونوقت کامنتش را ببینید پرونده سراسر سیاه چه کسی را به قبلیهاش نسبت داده پناه بر خدا!

    پاسخ
  • 2 یاد خدا برای خدا 1398/4/21 18:5:25

    پرونده کاری و اخلاقی و فساد های مدیران قبلی رو اول نگاه کنید بعد به این مدیر باخدا و مردمی که هیچ کس تاحالا ازش ناراحت و داگیر نشده تهمت بزنید. تا کی با دروغ میخواهید سایت خود را رونق دهید

    پاسخ
  • 3 مطلع 1398/4/21 13:3:27

    مدیرشبکه قبلی چرام سعی دارند از طریق فضای مجازی بر مدیر فعلی فشار بیاورد دکتر داوری انسان پاک نهاد و فرهیخته ای هست و دکتر طیب زادگان هم انسان خوب و منصفی است معلوم نیست مدیر شبکه چرام انصافا فرد مدیر و فعال و بی حاشیه و خوبی است و ما مردم چرام بشدت از وی دفاع میکنیم

    پاسخ
  • 4 یاسوج 1398/4/20 7:13:23

    چرا عزلش نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیروی عدله باید بره

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1398/4/19 22:45:45

    به کوری چشم مخالفان ایشان با پشتوانه حاج عدل محکم و پابرجا ایستاده است وکسی توان تغییرش را ندارد.

    پاسخ
  • 6 جلال 1398/4/19 22:13:35

    دلیلی این بود که برای حفظ خودش معامله کرد و چون میخواست محافظه کاری کند و وانمود کند که مخالف بود نرفت . همین

    پاسخ
  • 7 کارشناس بهداشت محیط 1398/4/19 14:17:58

    معاون بهداشتی شخصیتی کارکشته و مسلط بر اصول مدیریتی است و از پشتوانه مردی و اخلاقی والایی برخوردار است. لطفا از انتشار متن های پر حاشیه خود داری شود.

    پاسخ
  • 8 وحیدی 1398/4/19 10:57:56

    متاسفانه معاونت بهداشتی خیلی ضعیف است و توانایی اجرایی و برگزاری جلسات تودیع و معارفه را ندارد.

    پاسخ
  • 9 کارشناس 1398/4/19 10:55:18

    فقط محافظه کاری هیچ توجیهی ندارد اصلا با پیشنهاد معاونت بهداشتی مدیر شبکه انتصاب می شود و این را همه همکاران دانشگاه می دانند .

    پاسخ
  • 10 کارمند 1398/4/19 10:25:23

    قدرت ک داشته باشی همینه دیگه،خدا حفظشون کنه . دلش خاست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها