یادداشت
گفتگو و گزارش

اجرای ۹ گام از برنامه های ده‌گانه ایمنی آب در آبفای کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۹ گام از برنامه های ده‌گانه ایمنی آب در آبفای کهگیلویه و بویراحمد

کارگروه استانی ایمنی آب استان با حضور دستگاه های مربوطه از جمله شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای انجام شد‌.

به گزارش افتونیوز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، فرهاد صداقت در این ابتدای برنامه این کارگروه با بیان اینکه این نشست چهاردهیمن جلسه این کارگروه بوده است، اظهار کرد: برنامه ایمنی آب توسط سازمان جهانی بهداشت تهیه و اجرای آن به کشورهای عضو توصیه شده است.

مدیر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد افزود: گستره عمل برنامه ایمنی آب از حوضه آبریز تا مصرف کننده را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه بر مبنای مدیریت ریسک تهیه و شامل ۱۰ گام اساسی می باشد، یادآور شد: شرکت آب فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از سال ۹۴ اقدام به اجرای برنامه ایمنی آب نموده است، یادآور شد: در همین راستا شهر مادوان به عنوان پایلوت معرفی شد.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ تیم ایمنی آب به ریاست نماینده استاندار تشکیل و این برنامه عملاً از سال ۹۶ به صورت جدی پیگیری شد.

صداقت تصریح کرد: هم اکنون این برنامه تا گام نهم از ۱۰ گام اجرایی و ممیزی اولیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع این برنامه تا کنون شرکت آب و فاضلاب شهری با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه در راستای پیشبرد اهداف برنامه ۱۳ جلسه خارجی و ۵ جلسه داخلی و ۴ بازدید میدانی و چندین کارگاه های آموزشی متعدد برگزار نموده است.

در ادامه این نشست نماینده دستگاه های مختلف با اشاره به برنامه های دستگاه مطبوع برای کنترل کیفیت و ایمنی آب، راهکارهایی را برای حفاظت از ایمنی و کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای استان ارائه دادند.

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها