یادداشت
گفتگو و گزارش

بزرگترین همایش پیاده روی شبانه در چرام برگزار شد

بزرگترین همایش پیاده روی شبانه در چرام برگزار شد

عاشقان و ارداتمندان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در شهر چُرام ، با شرکت در پیاده روی بزرگ ولایت ، عشق و ارادات خود به خاندان پیامبر(ص) را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار افتونیوز، بیش از ۲ هزار نفر از مردم شهرستان چُرام ، در شب سالروز شهادت امام الرئوف ، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مسیر رفت و برگشت جاده سلامت و خیابان های شهر چُرام را به طول ۵ کیلومتر ، به عشق ولی نعمتِ ملک ایران ، حضرت امام رضا (ع) پیاده پیمودند.

در این همایش که از ساعت ۹ و سی دقیقه شب از خیابان های مختلف شهر چُرام به سمت جاده سلامت آغاز شد بیش از ۲ هزار نفر از علاقمندان ، به همراه خانواده خود شرکت کردند.

کاوش اصل ، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان چُرام ، با اشاره به اینکه ، این همایش شبانه ، به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) با حضور بیش از ۲ هزار نفر در شهرستان چُرام و در راستای سلامت و تشویق خانواده ها ، به منظور توجه بیشتر به ورزش و حفظ سلامت جامعه برگزار شد گفت : این همایش به همت اداره کل ورزش و جوانان استان ، اداره ورزش وجوانان شهرستان چرام ،فرمانداری شهرستان چُرام ، دفتر امام جمعه شهر چُرام ، نیروهای نظامی و انتظامی و هیئت ورزش های همگانی استان برگزار شد.

در پایان این همایش به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد و چند تن از شرکت کنندگان به قید قرعه و به صورت رایگان ، مفتخر به عزیمت به بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شدند.

محمدی رئیس اداره ورزش  وجوانان چرام دراین همایش گفت:تمام تلاش خوددراجرای برنامه های ورزشی انجام خوام داد

وی ازکلیه کسانی که دراجرای این همایش همکاری کردندتشکرکرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها