یادداشت
گفتگو و گزارش

وای از تنگ نظری

وای از تنگ نظری

روزگاری یکنفر دغدغه اش این بود که تمام افراد حاضر در کمیته فرهنگی جهاد مجهز به سخنور بودن و مطلع از تمامی مسائل دینی باشند و به همین خاطر تعدادی از این نیروها را به شهر کاشان دانشگاه شهید مطهری فرستاد تا ضمن اینکه دانش خود را افزایش می دهند از تاریخ اسلام، ولایت فقیه، آموزش قرآن، جهان بینی اسلامی و دیگر آموزه های دینی آگاه و درک درست این دانشها را بدست آورند، آنزمانی که کسی به فکرش نمی رسید که باید با موضوعات دینی از جمله شناخت شخصیت های مهم اسلامی آشنا شوند تنها یک نفر این دلمشغولی را داشت که تمامی افراد باید با آموزه های دین آشنایی پیدا کنند.

زمانی که هنر کاملا خاموش و فراموش شده بود یک نفر که می دانست هنر و بخصوص هنر نمایش بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ اسلامی است و بهمین دلیل نیرویی را از خوزستان جذب و اورا مامور نمود تشکیل گروه هنری داده وبا نمایش های دینی و مذهبی مردم را با زوایای پیدا و پنهان دین آشنا نماید.

بعد از گذشت سالها که سایه سیاست بازی این فرزند ناخلف و نادرست و دروغگوی دغل باز بر این استان افتاد همه ی آن تلاشها برای اعتلاء دین مبین اسلام بفراموشی سپرده شده و کاسبان فتنه افراد خدوم نظام را فقط به دلیل اختلاف عقیده به ارتداد متهم کرده وانگ فتنه گر به آنها می زنند.

کسی که زاده دامان سادات است وپدرش در حد و اندازه آیت الله می باشد که خدایش رحمت کند اکنون باید به اتهامات واهی تهدید گردد.

سید ضیا الدین رضا توفیقی از محدود افرادی است که بیشترین خدمت را در عرصه فرهنگ و هنر از بدو پیروزی انقلاب داشته است و کمتر کسی میتواند منکر آنهمه خدمت گردد مگر اینکه اغراض سیاسی و تنگ نظرانه در پشت آن مخفی شده باشد و هیچ دلیل دیگری ندارد.

سیاست بقدری کثیف شده بخصوص در این استان بی در وپیکر که به اندازه کل کشور سایت های بدون مجوز درآن مشغول فعالیت هستند و هر کسی را بخواهند مورد اتهام قرار می دهند و می دانند اگر رضا توفیقی بیاید دکان همه ی آنها را تخته خواهد کرد و برای همین هجمه را آغاز کرده تا فضا را به ضرر ایشان مخدوش نمایند انتظار می رود جناب کلانتری استاندار محترم تحت تاثیر فضای مخرب قرار نگرفته و با صحه صدر در انتخاب فرد مورد نظر برای ارشاد اسلامی تلاش نمایند و مطمئن باشند خبرنگاران بدون غرض و مرض از ایشان حمایت خواهند کرد.

سایه رهبری بر این کشور مستدام باد که اگر نبود نصایح ارزشمند ایشان به امثال بنده مقصر معلوم نبود سرانجام جمهوری اسلامی به کجا ها کشیده می شد .

کجای دین دستور داده است که اگر کسی تفکرش با ما یکی نبود چوب تکفیر برداشته و هر آنچه زیبنده مسلمان نیست به او نسبت دهیم و خودمان یک تنه به قاضی رفته ورای صادر نمائیم.

تمام گناه رضاتوفیقی این است که همچو مولایش حسین ابن علی در صدد اصلاح امور است وبس ، وی را حتی نمی شود با اصلاح طلبان نان به نرخ روز خور مقایسه کرد و آنان را اصلاح طلب دانست ورضا توفیق را هم اصلاح طلب ، میان ماه من وماه تابان تفاوت از زمین تا آسمان است.

ما اگر با مدیر کل شدن ایشان مشکل داریم دلیل نمی شود مسلمان مومن را کافر بدانیم چرا که از منظر قرآن فعل حرامی را مرتکب شده ایم ، بهتر می بود از روش های مدیریتی ایشان گله می کردیم و آنرامورد نقد قرار می دادیم تا اینگونه برخورد کنیم و لفظ فتنه انگیزی را نسبت به ایشان بکار بریم.

بقول شاعر ، گر حکم کنند که مست گیرند ، در شهر هر آنچه هست گیرند.

خودمان را در پشت خروارها گناه پنهان کرده و سعی داریم توجه مردم را به دیگری معطوف کنیم اما غافلیم که خدواند تمامی اعمال بندگانش را زیر نظر داشته و در وقت مناسب طشت رسوایی ریاکاران از بام به زیر خواهد افکند. واین زیاد دور نیست.

خدا عاقبت همه ی مارا ختم به خیر کند انشاله

سید قربانعلی موسوی فعال فرهنگی وروزنامه نگار

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها