یادداشت
گفتگو و گزارش

رایزنی‌های گسترده یک کاندیدا در تهران و یاسوج/ «درخشنده‌پور»، چراغ خاموش در حال یارگیری

رایزنی‌های گسترده یک کاندیدا در تهران و یاسوج/ «درخشنده‌پور»، چراغ خاموش در حال یارگیری

یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا رایزنی های گسترده ای را در تهران و یاسوج با افراد و احزاب مختلف آغاز کرده است.

به گزارش افتونیوز، «نستور درخشنده پور» که به عنوان کاندیدای مستقل فعالیتهای خود را در ابتدای امر شروع کرده بود اکنون به صورت گسترده در حال رایزنی و جلب حمایت افراد و شخصیتهای متنفذ اصلاح طلب استانی برای انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ است.

بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار ما رسیده، درخشنده پور فعالیت خود را به صورت چراغ خاموش ادامه داده و توانسته با برخی از احزاب اصلاح طلب و همچنین برخی از احزاب و شخصیتهای معتدل جریان اصولگرا ارتباطات موثری را برقرار کند تا در انتخابات آتی از وی حمایت کنند.

این کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا که در ابتدا چندان جدی گرفته نمی شد این روزها که جریان اصولگرا مشغول دعوا و تسویه حسابهای داخلی است از فرصت استفاده کرده و نظر بسیاری از افراد موثر حامی آنها که از ریش سفیدان و متنفذین هستند را جلب کرده است.

بسیاری از افراد این مهندس تکنوکرات را که در دولت خاتمی به عنوان مدیرکل فعالیت می کرد را در جریان اصلاحات تعریف می کنند اما ارتباطات تشکیلاتی زیادی نیز با جریان معتدل اصولگرا و راست سنتی دارد.

درخشنده پور در انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان کاندیدا حضور داشت که به نفع سیدباقر موسوی نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان کناره گیری کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 نسیم 1398/5/6 22:29:51

    با سلام دکتر درخشنده پور با توجه به برنامه اشتغال برای جوانان قطعا انتخاب ما ایشان خواهد بود

    پاسخ
  • 2 بویراحمدی 1398/5/6 18:28:51

    این آقا بیشتر از این آبرو ریزی نکندوبقیه بماند

    پاسخ
  • 3 بویراحمد سرافراز 1398/5/6 10:25:14

    باباجان این بنده خدا را شیر نکنید و بذارید زندگی اش را بکند. ان شالله در جاهای دیگه موفق باشند و تندرست

    پاسخ
  • 4 کارمند سفلی 1398/5/6 6:9:44

    خواهیم دید از میان دو گزینه دیگر بویراحمد سفلی (روشنفکر و فرخیانی)، درخشنده پور رای بیشتر خواهد آورد. به دلایل متعدد که از حوصله کامنت خارج است منتظر تحقق این پیش بینی باشیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها