یادداشت
گفتگو و گزارش

سمینار آموزشی «نحوه برگزاری نمایشگاههای داخلی و بین‌المللی» در یاسوج برگزار می‌شود/ زمان و مکان

سمینار آموزشی «نحوه برگزاری نمایشگاههای داخلی و بین‌المللی» در یاسوج برگزار می‌شود/ زمان و مکان

واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه ای را تحت عنوان: «سمینار آموزشی نحوه برگزاری نمایشگاههای داخلی و بین المللی»» برگزار می کند.

این سمینار از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ روز سه شنبه، ۸ مردادماه ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی (دادگستری قدیم) برگزار میگردد.

حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند نمود.

نام نویسی به صورت سیستمی از ساعت ۸:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه انجام می پذیرد.

در این سمینار مباحثی از جمله تعریف نمایشگاه، اهداف برگزاری نمایشگاه، اقدامات لازم جهت حضور در نمایشگاهها، آگاهی از اطلاعات و مقررات نمایشگاهی، انجام اقدامات لازم جهت مشارکت در نمایشگاهها، انواع نمایشگاهها، انواع غرفه از نظر موقعیت مکانی در نمایشگاه، انواع غرفه از نظر ساخت، سیستم مودولار ویژه، عوامل اصلی در غرفه آرائی، اقدامات لازم در زمان برگزاری نمایشگاهها، راه حل های افزایش جذابیت غرفه، هدایای تبلیغاتی، اصول مدیریت کارکنان غرفه، برگزاری نشست های تخصصی و همایش ها، اقدامات پس از برگزاری نمایشگاه و چگونگی حضور موفق در نمایشگاههای خارج از کشور توسط حسن علاوش (از اساتید برجسته موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران) ارائه خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ ، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس حاصل فرمایند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها