یادداشت
گفتگو و گزارش

اتابک: مدیریت پیشگیرانه مقدم بر مدیریت درمانی است

اتابک: مدیریت پیشگیرانه مقدم بر مدیریت درمانی است

فرماندار کهگیلویه در نشستی با مدیر بهداشت و درمان کهگیلویه با تاکید بر برنامه ریزی در این حوزه بر اقدامات پیشگیرانه نظام سلامت  تاکید کرد:اقدامات پیشگیرانه  در حوزه سلامت از هزینه های درمانی میکاهد و این خود باعث تقویت نظام سلامت است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به دانش و تخصص لازم در برنامه ریزی حوزه سلامت بر ارتقا امنیت و سلامت غذایی شهرستان تاکید کرد .

رئیس شورای سلامت شهرستان کهگیلویه-با اشاره به مصادیق رضایتمندی مردمی از حوزه بهداشت و درمان گفت:در این حوزه انتظارات از کادر اداری و درمانی به صورتی است که برخورد انان با مراجعین باید التیام بخش باشد.

علیرضا اتابک با تاکید بر اعمال اقتدار مدیریت مجموعه در راستای تکریم مراجعین تصریح کرد:نیروهای بهداشتی و درمانی از جمله نیروهای خدمتگزاری هستند که تلاش بیشتر انها باعث احساس رفاه و آسایش  است .

محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان کهگیلویه به فرماندار به تشریح پروزه های حوزه سلامت پرداخت.

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه با تاکید بر تعامل و همکاری همگانی در جهت ارائه خدمات عام المنفعه تصریح کرد : توجیه پذیری خدمات بهداشتی بر  ارائه صرف  خدمات بهداشتی ارجحیت دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها