یادداشت
گفتگو و گزارش

عملیاتی شدن باند فرودگاه یاسوج و شروع مجدد پروازها

عملیاتی شدن باند فرودگاه یاسوج و شروع مجدد پروازها

به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی عملیات روکش آسفالت پروژه بهسازی باند فرودگاه یاسوج متوقف و بر اساس NOTAM های صادره، باند فرودگاه در حال حاضر عملیاتی می باشد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه یاسوج علی محسنیان، مدیر فرودگاه با بیان توضیحاتی در مورد فعالیت های انجام شده در مدت توقف پرواز ها اظهار داشت: در اجرای فاز روکش آسفالت بیندر پروژه بهسازی سطوح پروازی علی رغم اینکه همه تلاش ها و هماهنگی ها در جهت تسریع در پروژه به صورت شبانه روزی شده بود، با مسائل و مشکلات متعددی از جمله وجود چشمه های جوشان زیر سطح باند، نقشه های سیستم روشنایی باند، تأمین مصالح فنی مورد نیاز و اختلاف سطح قابل توجه در برخی نقاط باند و ... برخورد کردیم که باعث تعلل و تأخیر در پیشرفت پروژه شد.

وی افزود: از طرفی با سرد شدن هوا و شروع فصل بارشها و کاهش دما، کارفرما و مشاور پروژه، جهت افزایش کیفیت کار و حصول نهایت عمر مفید روکش باند، اجازه ادامه کار در مرحله روکش آسفالت را نداده و ادامه فاز روکش آسفالت به فصل بهار موکول گردید. ضمن اینکه پروژه در سایر فازها همچنان ادامه ادامه داشته و کارگاه پیمانکار فعال می باشد.

محسنیان خاطر نشان کرد: بعد از اتمام مدت زمانی که برای توقف پروازها عنوان شده بود ، NOTAM هایی مبنی بر باز بودن باند و عملیاتی شدن فرودگاه صادر و در حال حاضر باند فرودگاه یاسوج، به میزان 2600 متر برای نشست و برخاست هواپیماها، عملیاتی بوده و با همکاری شرکت آسمان ان شاء الله طی روزهای آینده، پروازها مجدداً برقرار خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها