یادداشت
گفتگو و گزارش

جدال اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بر سر فرهنگ و ارشاد استان/گزینه ها

جدال اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بر سر فرهنگ و ارشاد استان/گزینه ها

مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز در بلاتکلیفی بسر می‌برد. در حالی که فرهنگ و هنر از مقولات مهم جامعه به شمار می‌رود و تاکید فراوانی بر روی کارهای فرهنگی می‌شود، اما به دلیل عدم معرفی مدیرکل این اداره، فعالیت‌های فرهنگی هر چند هم کم، به کما رفته است.

به گزارش افتونیوز بعد از طرح نام سید رضا توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مخالفین و موافقین او در رسانه‌ها و فضای مجازی مطالب زیادی را منتشر کردند که در نهایت وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عدم موافقت برخی نهادهای مربوطه، دیگر بر روی نام او به عنوان گزینه مدیرکلی خط کشید. و به جای «سید رضاتوفیقی»، از ایرج کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه،که یک اصلاح طلب است محمد پیرسبزی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «رامین مرادی» که اصالتاً بختیاری است و در دانشگاه یاسوج تدریس می‌کند، برای مصاحبه دعوت کرده است.

کاظمی، پیرسبزی و مرادی در روزهای اخیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام فرایند قانونی و مصاحبه حاضر شدند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ساداتیان مطلق 1398/5/24 0:33:46

    آقای آرام لطفا کمتر در مورد رضاتوفیقی مرد بزرگ اصلاحات و آبروی اصلاحات استان مطالب دروغ بنویس، کی گفته اینها گزینه‌های مدیرکلی هستند؟

    پاسخ
  • 2 بزرگوار 1398/5/23 19:38:37

    آیا بعد از شش سال سکان فرهنگ ارشاد اسلامی استان به یک اصلاح طلب میرسد یا همچنان درسلطه اصولگرایان باقی می ماند ……………… یعنی دهبانی پور اصولگرا بوده ?!!!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها