یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار کهگیلویه اولین آزمون خود را با مدیریت هوشمندانه پشت سر گذاشت/ اتابک نشان داد مرد روزهای سخت است

فرماندار کهگیلویه اولین آزمون خود را با مدیریت هوشمندانه پشت سر گذاشت/ اتابک نشان داد مرد روزهای سخت است

تشییع پیکر عالم ربانی حجت الاسلام ولمسلمین آمیراحمد تقوی در میان جمعیت بی شمار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، از همان لحظه اعلام این خبر پیش بینی روز تاریخی برای کهگیلویه بزرگ در نگاه همه کار سختی نبوده است.

با توجه به اینکه فرماندار کهگیلویه کمتر از دو هفته است که به این سمت گماشته شد و با علم بر اینکه مراسم پدر معنوی کهگیلویه مستلزم اتخاذ تدابیر ویژه است ابهام در نوع مدیریت این مراسم بوده است اما علی رضا اتابک نشان داد که مرد این روزها است و به کار کردن در روزهای سخت آشنایی کامل دارد.

فرماندار کهگیلویه در بدو اعلام ارتحال این عالم ربانی بلافاصله دستور تشکیل جلسه ی اضطراری با حضور اعضای شورای اداری  و تامین را با  عنوان هماهنگی مراسم ارتحال آمیراحمد تقوی را داده است و همه مدیران را به خصوص مدیرانی که مرتبط با این موضوع بودند را وادار به حضور در میدان کرد و حساسیت موضوع را به آنها گوشزد کرد.

اتابک از بدو مخابره خبر لحظه ای آرام و قرار نداشت و همانطور که وعده داده بود بعنوان خدمتگزار باید مراسمی در شان این مرد بزرگ برگزار کنیم به حدی تلاش و کوشش کرد که از هیچ برنامه ای غافل نمی شد و سعی میکرد در جریان ریز مسایل حتی نصب جایگاه مراسم نیز قرار بگیرد.

نقش اکیپ های هلال احمر کهگیلویه که در قالب ۴ تیم و در بین مردم مداوم در حال تردد برای مقابله با حوادث احتمالی بودند نیز بارز بود.

آنها چند فرد را  که دچار مشکل شده بودند را به موقع رسیدگی کردند و  تحت مداوا  قرار دادند و به بیمارستان انتقال دادند و چه بسا که اگر حضور مسوولانه ای نداشته بودند ممکن بود اتفاق جبران ناپذیری رخ می داد.

این مراسم که بعد از مراسم آیت الله ملک حسینی شلوغ ترین مراسم سال های اخیر بود و با حضور مسوولین استانی و کشوری و خیل عظیم دوست داران آن مرحوم برگزار شد بدون کوچکترین حاشیه و یا تاخیر و در کمال آرامش و رفاه برای شرکت کنندگان برگزار شد تا علیرضا اتابک اولین آزمون خود را که آزمون راحتی هم نبود و مدیریت چنین برنامه ای نیاز به سال ها تجربه و نیز انگیزه لازم را دارد با موفقیت پشت سر بگذراند و همه به برگزاری آزمون سخت دیگر امسال که انتخابات است امیدوار شدند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1398/5/28 0:23:10

    اتابک بهترین فرمانداری است که تاکنون کهگیلویه به خود دیده است.مدیر.مدبر و با شخصیت و دارای اشراف کامل به همه امور شهرستان.امیدوارم روز به روز در این مسئولیت موفق باشد.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1398/5/26 21:15:29

    اتابک ضعیف ترین فردی است که بعنوان فرماندار تعیین شده هیچ نقشی در این مراسم نداشته فقط نقش منفی که از روی متن غلط میخواند بطوریکه مورد تمسخر مردم قرار گرفت!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها