یادداشت
گفتگو و گزارش

کارگاه شعر «شمس لنگرودی» در گچساران برگزار می‌شود

کارگاه شعر «شمس لنگرودی» در گچساران برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفتگویی اظهار داشت: استاد برجسته شعر و ادبیات فارسی محمد شمس لنگرودی برای برگزاری کارگاه حرفه‌ای شعر معاصر به گچساران سفر می‌کند.

به گزارش افتونیوز به نقل از کبنانیوز، امیر حسین نوروزی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند رشد مضاعف در حوزه شعر و ادبیات است، اظهار داشت: شعر ثروتی عظیم و میراثی گرانبها از فرهنگ تاریخ و تمدن ایران اسلامی برای نسل‌های آینده است و از طریق رشد این حوزه می‌توان با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد.

نوروزی عنوان کرد: هنر سرودن شعر سترگ است که با لطافت تمام اعتلا و عظمت مردمان پاک سرشت ایران را می‌نمایاند و برای پایایی و پویایی نسل‌های آینده راهنمایی ارزشمند است.

وی تاکید کرد: هر خدمتی به حوزه هنر و ادبیات خدمت به ارزش‌های معنوی و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است و با این دید باید انجمن‌های ادبی را گسترش دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه کارگاه شعر استاد شمس لنگرودی به مدت ۲ روز در ۱۷ و ۱۸ آذرماه ۹۵ و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، افزود: طبع شعری که هدیه‌ای از سوی خداوند است را باید محاسبه کرد و با کشف رسالت آن از این طبع و هنر در جاهایی که واجب است، استفاده کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 فریدون هاشمی 1395/9/15 0:42:36

    درود بر جناب نوروزی و همه خوبان ولایت گچساران. کار پسندیده و خوبی است که بی گمان کارکرد هنری خواهد داشت. سپاس از دغدغه های خوب تان.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها