یادداشت
گفتگو و گزارش

ایزدپور هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند

ایزدپور  هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: مدیرکل تربیت بدنی وجوانان  هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند

به گزارش افتونیوز، درجلسه تودیع ومعارفه رئیس تربیت بدنی وجوانان شهرستان کهگیلویه صحبت های بی پرده از زبان رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بیان شد.

درابتدا این جلسه، کاظمی جو صحبت های خود رابا شعری زیبا از قیصر امین پور اگر داغ دل بود ما دیده ایم /اگر خون دل بود ماخورده ام / اگر دل دلیل است آورده ایم/ اگر داغ شرط است ما برده ایم آغاز کرد.

سید ایرج کاظمی‌جو هم در این نشست به صراحت از سیاست دو پهلوی مدیرکل غیربومی ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و افزود: یک آدم نامحرم در استان کهگیلویه و بویراحمد فرزندان این استان را برای بالا رفتن پله ترقی خود کرده اما برای تثبیت جایگاهش دست به هر کاری می‌زند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: مدیر منصوب به دولت تدبیر و امید که دارد به خوبی کار می‌کند و تجربه پیدا کرده است و بارها برنامه‌هایی بدون حمایت و حضور مدیرکل برگزار کرد چرا باید مجبور به استعفا شود؟

وی با بیان اینکه هر مقامی باید مدیر منصوب به خودش را قبول داشته باشد گفت: مدیرکل ورزش و جوانان در بخشی از کارهای آقای تقوی‌نژاد دخالت می کرد و اجازه تصمیم‌گیری نمی داد.

کاظمی جو تأکید کرد: کسی که امروز باید تودیع می‌شد شخص مدیرکل بود؛ مدیری که مقام ارشد استان او را قبول ندارد و در جلسات راهش نمی‌دهد در این استان جایگاهی ندارد و باید برود.

کاظمی جو با بیان اینکه ژست ظاهری مدیرکل ورزش و جوانان هم با ورزش همخوانی ندارد افزود: اگر ایزدپور بماند هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند. کرامت انسانی دارد به سهولت له می‌شود.

وی با اشاره به تمجید معاون مدیر کل ورزش و جوانان از ایزدپور گفت: تعریف و تمجید آقای کرمی جای نقد دارد؛ وقتی در مجموعه‌ای هیچ کس از مدیرکل رضایت ندارد عملکرد این مدیرکل چه جای دفاع دارد؟

[gallery type="rectangular" ids="5098,5097,5091"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 همشهری 1395/9/17 7:17:51

    درو د بر تنها مدیر اصلاح طلب استان که مدیریت خود را به رخ افراد ضعیف و معلوم الحال و متملق و چاپلوس در این دولت می کشدو درو بر شجاعت و مردانگی اقای کاظمی هزاران درود!

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1395/9/16 17:10:6

    کاظمی جان مدیران کل در دولت قبل همه مدیردستمال کش دولت بودند،ودراین دولت هم که مدیر کل شدند،می خوان مدیران زیر دستشان دستمال کش خودشان باشند نه دولت

    پاسخ
  • 3 امیر 1395/9/16 16:58:31

    واقعا من تعجب می کنم ایزدیار چطور مدیرکل ورزش شده،هر جوری که نگاه می کنم با ورزش همخونی ندارد،معیار انتخاب ایزدیار برای ورزش چه بوده

    پاسخ
  • 4 اصلاح طلب 1395/9/16 15:7:53

    درود بر سردار اصلاحات ایرج کاظمی،کاش کسانی که خود را سر اصلاحات دراستان می دانند یک درصد شما جرات داشته باشند وانتقاد کنند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها