یادداشت
گفتگو و گزارش

استعفای معاونان فرماندار کهگیلویه؛ واقعی یا فرمایشی؟!

استعفای معاونان فرماندار کهگیلویه؛ واقعی یا فرمایشی؟!

افتونیوز - تنها ساعتی پس از اعلام انتصاب علیرضا اتابک به عنوان فرماندار کهگیلویه، دو تن از معاونان این فرمانداری که توسط نیکبخت منصوب شده بودند استعفا دادند.

برخی این استعفا را در مخالفت با انتصاب فرماندار جدید قلمداد کردند تا از این طریق اعتراض خود را به گوش استاندار برسانند و فرماندار جدید را با وضعیتی بحرانی روبرو کنند.

از همان ابتدای اعلام استعفا نیز مشخص نبود که این استعفا ها واقعی است یا فرمایشی، اما در همان موقع نیز در راهروهای فرمانداری شایع شد که این استعفاها شفاهی بوده و هیچ نامه مکتوبی مبنی بر استعفای ابراهیم خنجری معاون سیاسی و تورج رزمجو معاون برنامه ریزی در میان نیست.

هر چند خنجری در مصاحبه با ایلنا در تشریح استعفای خود گفته بود که «دلایلی برای استعفای خودم دارم که نمی‌خواهم آنها را بازگو کنم اما مهمترین دلیل استعفای من بازگذاشتن دست فرماندار جدید برای انتخاب معاون جدید سیاسی خود است.»

رزمجو دیگر معاون فرماندار نیز در روز ۶ مرداد در مصاحبه با همین خبرگزاری گفت که «به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به استعفا هستم و استعفای خود را تقدیم فرماندار کهگیلویه کرده ام.»

پس از این استعفاها خبری از حضور معاونان مستعفی در جلسات کاری و اداری شهرستان (حداقل آنهایی که رسانه ای شدند) نبود ولی حضور خنجری معاون سیاسی فرماندار در جلسه شورای آموزش و پرورش کهگیلویه در هفته جاری، این ظن را تقویت کرد که استعفای معاونان، اعتراض به انتصاب فرماندار را در دل خود مستتر دارد.

برخی از رسانه ها نیز به سرانجام نامعلوم این استعفاها پرداختند ولی پاسخی روشن از مسئولان استانداری یا فرمانداری کهگیلویه به آنها داده نشد.

با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس و اهمیت آن به نظر می رسد تعیین تکلیف وضعیت معاونان فرماندار کهگیلویه از مهمترین برنامه های فرماندار جدید باشد.

باید به انتظار روزهای آینده ماند و دید که آیا دوستی قدیمی اتابک با این دو معاون، فرماندار را در یک رودربایستی قرار می دهد یا حل مسایل و مشکلات مردم و اقتدار مدیریتی بر دیگر مسایل ارجحیت دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها