یادداشت
گفتگو و گزارش

کارکنان فرمانداری کهگیلویه درمعارفه معاون فرماندارشرکت نکردند

کارکنان فرمانداری کهگیلویه درمعارفه معاون فرماندارشرکت نکردند

کارکنان فرمانداری کهگیلویه درمعارفه معاون فرماندارشرکت نکردند

به گزارش افتونیوز، آیین معارفه معاون جدید فرماندار در حالی برگزارشد که فقط سه بخشداروچندنفرپرسنل از جریان مخالف فکری معاون جدیدحضور داشتند  و اکثریت پرسنل فرمانداری در این مراسم شرکت نکردندعلت عدم حضور این پرسنل این بودکه گزینه اصلی معرفی شده توسط کارکنان فرمانداری  برای معاونت فرماندار سعید خواجوی از اصلاح طلبان ثابت قدم فرمانداری کهگیلویه بود که بی نتیجه ماند

علی پوزش در این مراسم با اشاره به بازنشستگی معاون پیشین اظهار داشت: در هر مجموعه‌ای تغییر و تحولات وجود دارد و امری طبیعی است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فرمانداری نهادی حاکمیتی است و کارهای حساس در این مجموعه دنبال می‌شود افزود: تعامل و همکاری پرسنل می‌‍‌‌تواند در پشیبرد اهداف مؤثر واقع شود.

پوزش به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و با تأکید بر اینکه قرار نیست اختلافات فکری در فرمانداری پیاده شود گفت: انتظار می‌رود عوامل فرمانداری با کنار گذاشتن اختلافات و همکاری داشته باشند.

وی نظارت بر دستگاه‌های  اجرایی را از وظایف فرمانداری برشمرد و گفت:باید تلاش کنیم ضمن تأمین امنیت شهرستان آرامش روحی و روانی در مجموعه فرمانداری برقرار شود.

اسلام خسروی معاون فرماندار طی سخنانی با بیان اینکه وزارت کشور سیاسی است اما نباید سیاست‌زده باشد افزود: ورود به وزارت کشور از دیگر دستگاه‌ها یک روال عادی است.

وی درگیری پس از انتخابات را از عوامل عدم توسعه شهرستان دانست و گفت: باید از این مسایل بگذریم و به فکر توسعه شهرستان باشیم.

معاون فرماندار کهگیلویه با سرلوحه قرار دادن نظم در کار خود، گفت: مجری سیاست‌های طیف و جناح خاصی نیستم بلکه مجری تصمیم‌هایی خواهم شد که بر اساس قانون ابلاغ می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اسلام خسروی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ریاضی کاندیدای اصلاح‌طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها