یادداشت
گفتگو و گزارش

آرام: ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شد

آرام: ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۵۰درصد پاداش پایان خدمت سال ۹۷ بازنشستگان تعدادی از دستگاههایی اجرایی استان خبر داد.

به گزارش افتونیوز، «غضنفر آرام» در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تامین اعتبار لازم، مبلغ ۹۸میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به حساب ادارات استانداری، دامپزشکی، ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، زندان‌ها، صنعت و معدن، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، امور عشایر، محیط زیست و منابع طبیعی واریز شد تا بابت مطالبات سال ۹۷ بازنشستگان، پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت مطالبات و پاداش بازنشستگان جزء اولویت‌های کاری ماست و در حال رایزنی برای تامین اعتبار مبلغ باقیمانده از مطالبات پازنشستگان استانی هستیم و با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار محترم و مسئولان ارشد استانی ان‌شاء الله بزودی مابقی مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رایزنی و پیگیری برای پرداخت مطالبات بازنشستگان دستگاه‌ها و اداراتی که بودجه آنها بصورت متمرکز ملی است نیز صورت گرفته و در ماه‌های آینده نیز مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها