یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان منصوب شد/ اصلاح طلب بویراحمدی جایگزین اصلاح طلب کهگیلویه‌ای شد

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان منصوب شد/ اصلاح طلب بویراحمدی جایگزین اصلاح طلب کهگیلویه‌ای شد
طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان معاون تربیت بدنی این اداره کل منصوب شد. به گزارش افتونیوز، با حکم هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان «سیدحسن موسوی» به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش منصوب شد. سیدحسن موسوی دارای مدرک کارشناسی ارشد و 24سال سابقه کار است و پیش از این دبیر تربیت بدنی مدارس بویراحمد و شیراز را درکارنامه خود دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با تقدیر از معاون وسرپرست معاونت تربیت بدنی وسلامت گفت:مسئولیتها امانتی هستند که فرصت خدمات به مردم را فراهم وباید از طریق آنها خدمتگزار مردم بعنوان صاحبان نظام باشیم.

هادی زارع پور در آئین تودیع و معارفه این معاونت گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت حوزه ای تخصصی وبرنامه ریزی اصولی برای تحقق اهداف آن باید محور قرار گیرد.

وی گفت: آقای سیدحسن موسوی از نیروهای خدوم حوزه تربیت بدنی است که امید است با مشارکت وهم افزایی فکری دیگر کارکنان شاهد موفقیت در این عرصه باشیم.

موسوی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم گفت:آینده دانش آموزان بعنوان سرمایه آینده جامعه در دست معلمان است وباید به این مسئولیت مهم توجه کنیم.

سیدحسن موسوی گفت:با توجه به فناوری روز و رشد اجتماعی امروز باید از جدیدترین روشهای تدریس ویادگیری وتفکر علمی مطلوب استفاده کنیم.

سیدحسن موسوی از نیروهای اصلاح طلب بویراحمدی و نزدیک به سیدباقر موسوی است که جایگزین مسعود قبادی از نیروهای اصلا طلب کهگیلویه‌ای می شود که چندی پیش به دلایل نامعلوم از این سمت استعفا داد.

img_0470

img_0480

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 همکار 1395/9/20 19:56:18

    انشاالله که همیشه موفق و موید باشه.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1395/9/20 11:38:41

    قضاوت دست خداست اقای هاشمی پور خدا قوت

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها