یادداشت
گفتگو و گزارش

وقتی حال بیمار در بیمارستان دهدشت بدتر می شود/ ضعف مدیریتی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه/تصاویر

وقتی حال بیمار در بیمارستان دهدشت بدتر می شود/ ضعف مدیریتی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه/تصاویر

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بزرگترین و تنها بیمارستان شهرستان کهگیلویه با۲۳۰ تخت است که گفته می شود سه شهرستان را نیز پوشش می دهد.

به گزارش افتونیوز،ساختمان این بیمارستان در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و در سال های گذشته ودولت های قبل روسای متفاوتی با سوابق ضعیف وقوی سکان این بیمارستان را برعهده گرفتند.

مدیرانی که سکان این بیمارستان را بدست گرفتند نتوانست تغییری در روند بیمارستان ایجاد کنند و همیشه مورد انتقاد مردم و رسانه ها بودند از مرگ و میر شهروندان تا استفاده بیماران از وسایل سرمایشی( پنکه) و مشکلات بهداشتی و نداشتن کادر مجرب که همیشه مورد انتقاد مردم رسانه ها بود.

روز گذشته یکی از بیماران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس که بدلیل جراحت ناشی از جنگ در بیمارستان بستری بود که با تماس ایشان واطلاع از سهل انگاری مسولین بیمارستان به سراغ ایشان رفتیم و گفتگویی کوتاه باایشان داشتیم.

طاهری در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ چندین روز در بخش داخلی بستری هستم و این مجموعه از لحاظ مدیریتی ضعیف است و این را به خود رئیس بیمارستان هم عرض کردم.

وی اظهار کرد: وضعیت بهداشت ،کنترل ورود خروج بخش ها، کنترل بهداشت، وضعیت نظافت، فضای سبز اصلا مطلوب ورضایت بخش نیست واگر کسی در این بیمارستان بستری شود در وقت ترخیص با مریض های متعددی روبرو خواهد شد.

طاهری گفت: سطل های زباله ها چند روزی یکبار تخلیه میشوند، ملافه و لباس در اختیار بیمار قرار نمیگیرد امروز بوی سطل ها کل فضای بیمارستان را پر کرده بود که بعد از اینکه متوجه شدن با رسانه ها تماس گرفتیم بصورت سریع اقدام به به نظافت کاری نصفه ونیمه کردند.

این جانباز ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد؛ در چند روز گذشته هیچگونه ضدعفونی در اتاق صورت نگرفت و حتی گاها از یک سرنگ چندین مرتبه استفاده می شود.

طاهری افزود: وضعیت مدیریت این بیمارستان ووضعیت بهداشت مطلوب نیست وبیماران باید آنقدر داد و فریاد کنند تا به آنها رسیدگی کنند.

وی اظهارکرد؛ از رسانه ها انتظار داریم مشکلات بیمارستان را رسانه ای کنند تا بیماران دیگر دچار چنین مسایلی نشوند.

از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه انتظار داریم به موضوع بیمارستان دهدشت ورود کنند تا نظارت بهتری در این زمینه صورت پذیرد.

منبع: عصرزاگرس

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 پرستار 1398/7/6 13:23:37

    خبرنگار محترم شما ک هرچه دوست دارید راجع به پرستار اونم به دروغ مینوسید واینقد ملافه براتون مهم شده ک همه چیزو زیرسوال ببرید وظیفه شما انعاس اخباریست ک باب میلتون باشه یا به نفع حزب وگروهتون باشه یا نه دغدغه شما مردمه؟اگر دغدغه شما مردمه چن بار اومدین راجع به دغدغه های پرستاران نوشتید همین امروز برید تامین اجتماعی بگید میخوام دفترچمو عوض کنم ببینید چی بهتون میگن واقعا اگر دغرغه شما مردمه حتما تشریف ببرید تامین اجتماعی،امیدوارم حرفامو ثبت کنید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها