یادداشت
گفتگو و گزارش

سمینار علمی آموزشی نانو در سی‌سخت برگزار شد

سمینار علمی آموزشی نانو در سی‌سخت برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش دنا از برگزاری سمینار علمی، آموزشی فناوری نانو در سی سخت خبر داد.

به گزارش افتونیوز، سپهدار مجلسی نژاد افزود: این سمینار با حضور اساتید کشوری عضو باشگاه فناوری نانو و با شرکت دانش آموزان رشته تجربی مدارس شهر سیسخت در پژوهش‌سرای دکتر حسابی برگزار شد.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت و نقش سازنده و ارزشمند علوم و فناوری های جدید و بروز دنیا بر بهبود و پیشرفت کشورها و به منظور افزایش مهارت ها و شناخت فناوری ها ی پیشرفته توسط دانش آموزان ، سمینار علمی ، آموزشی فناوری نانو با شرکت دانش آموزان پایه های اول ، سوم و پیش دانشگاهی رشته تجربی( پسرانه و دخترانه) مدارس شهر سیسخت و با دعوت از اساتید نمونه کشوری عضو باشگاه فناوری نانو در محل سالن اجتماعات پژوهش سرای دکتر حسابی شهر سیسخت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دنا تصریح کرد: در این سمینار آموزشی اساتید مدرس با به نمایش گذاشتن فیلم های آموزشی و توجیهی در زمینه فناوری نانو و همچنین با ارائه توضیحاتی دانش آموزان را با این فناوری به روز و کارآمد در سطح بین المللی آشنا کردند .

مجلس نژاد اذعان داشت: با برگزاری این سمینارهای علمی، زمینه شناسایی استعدادهای برتر مدارس شهرستان دنا در زمینه فناوری نانو و معرفی آنها به استان زمینه پیشرفت و فراگیر شدن این علم در شهرستان دنا مهیا می شود.

????????????? %d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88 %d9%86%d9%88%d9%86
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها