یادداشت
گفتگو و گزارش

قصه هزار و یک شب ورودی‌های شهر دهدشت

قصه هزار و یک شب ورودی‌های شهر دهدشت

 تصادفات رانندگی مرگبار در چهار ورودی شهر دهدشت بصورت سریالی و پخش تصاویر دلخراش این تصادفات هر شب از فضای رسانه ای استان برای شهروندان این دیار تبدیل به یک کابوس شده است، این بار نوبت کدام خانواده است که عزادار شوند.

وضعیت فاجعه بار این چهار ورودی از قبل و به کرات در رسانه های استان به آن پرداخته شد و حتی کمپین جاده خون انعکاسی ملی یافت اما متاسفانه نه تنها اتفاق مثبتی صورت نگرفته است که هر روز مردم بهای آن را با جان و داغ عزیزان خود می دهند.

معلوم نیست دیگر باید چه اتفاقی افتد تا مسئولین مشکل این چهار ورودی را حل کنند که تبدیل به قصه هزار و یک شب شده است.

از این گذر و به بهانه ساماندهی جاده های منتهی به شهر در قالب بازی های سیاسی و رانتی این فرصت در اختیار چند پیمانکار نام آشنا قرار گرفته اما همچنان از عهده و توان عریض سازی ۲۰ کلیومتر ورودی چرام - دهدشت و ورودی سوق - دهدشت هم برنمی آیند؛ همه شهروندان کهگیلویه شاهد این وضعیت هستند که سالهاست ابزار الات راهسازی در این محورها مشغول هستند اما معلوم نیست چرا به سرانجام نمیرسند؟ این چند کیلومتر که تبدیل به قتلگاه شهر شده است کوهستانی نیست که بهانه تکراری و فرسایشی " هر یک کیلومتر راه در استان کهگیلویه و بویراحمد با چهار کیلومتر راه در استانهای مجاور برابری می کند" دستاویز قرار داد و نگران بودجه چندین برابر آن بود، اینجا جز سهل انگاری و ناکارآمدی هیچ دلیل دیگری نمی توان پیدا کرد که به قیمت جان شهروندان هر کیلومتر آن پیشروی دارد!

منبع: کانال تحلیلی خبری گلبونگ

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها