یادداشت
گفتگو و گزارش

کارکنان آبفا سفیر فرهنگی مصرف بهینه آب باشند/ ضرورت تلاش جمعی برای تقویت خدمات رسانی در آبفا

کارکنان آبفا سفیر فرهنگی مصرف بهینه آب باشند/ ضرورت تلاش جمعی برای تقویت خدمات رسانی در آبفا

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: کارکنان آبفا سفیر فرهنگی مصرف بهینه آب باشند

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد فیض اله پاسره در نشست شورای معاونین و مدیران ستادی آبفای استان با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه در مجموعه کارکنان برای تحقق اهداف شرکت اظهار کرد: تلاش و همت جمعی برای تحقق اهداف و برنامه ها باید همواره مد نظر مجموعه باشد وشرایط لازم را برای این مهم فراهم آوریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در شرکت را ضروروی دانست و گفت: شفاف سازی در حوزه های مختلف به خصوص در مسائل مالی باید در نظر گرفت شود. وی با بیان اینکه نگاه عادلانه باید در تمامی بخش های آب و فاضلاب استان وجود داشته باشد تاکید کرد: تمرکز مجموعه آب و فاضلاب باید بر روی توسعه خدمات و بهبود زیرساخت ها برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد پویایی در هر دستگاهی را منوط به نگاه عادلانه و شایسته سالاری دانست و گفت: نگاه منطقه ای و قومی در هر دستگاهی به خصوص دستگاه های خدمات رسان آفتی جدی خواهد بود.

پاسره در ادامه با تاکید بر اینکه مجموعه کارکنان دستگاه های خدمات رسان باید در پرداخت به موقع قبوض و مصرف بهینه حامل های انرژی پیشتاز و فرهنگ ساز باشند، تصریح کرد: هر کارمند آب وفاضلاب باید سفیری فرهنگی در میان شهروندان باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها