یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان: نیروها اخراج نشدند/ قرارداد شرکت پیمانکاری پایان یافت/ تابع قانون هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان: نیروها اخراج نشدند/ قرارداد شرکت پیمانکاری پایان یافت/ تابع قانون هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نیروها اخراج نشدند بلکه شرکت پیمانکاری قراردادش با دانشگاه به اتمام رسیده است.

به گزارش افتونیوز، دکتر پرویز یزدان‌پناه در گفت و گو با ایسنا افزود: همه ما باید مجری و تابع قانون باشیم و سلیقه ای عمل نکنیم. حکمی از سوی سازمان بازرسی و شورای تامین داده شد که باید اجرا شود.

وی اظهارکرد: به زودی پیمانکار جدید مشخص و انعقاد قرار داد خواهیم کرد که نیروهای مورد نیازش را با آزمون جذب خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این وضعیت برای ۱۶ نفر در شبکه بهداشت و درمان باشت و ۲۳۰ نفر نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: به زودی امتحان برای جذب ۷۹ نفر نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ۱۶ نفر در بیمارستان شهدای باشت و ۵۴ نفر پرستار جهت بیمارستان‌های شهر یاسوج برگزار خواهد شد و نیروهای مورد نیاز از طریق آزمون جذب و بکارگیری خواهند شد.

وی بیان کرد: نیروهای بیمارستان شهید جلیل یاسوج که قرارداد آنها به اتمام رسیده است از روز شنبه، چهارم آبان ماه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و یا بیمارستان شهید جلیل مراجعه کرده و پس از تایید مدت زمان کار به دانشگاه جهت پرداخت حقوق و مزایای خود اقدام کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 همکار 1398/8/3 13:55:7

    کرو با شجاعت بگو که اینها را سازمان بازرسی و بقیه دستگاه ها بخاطر غیرقانونی سرکار اومدن با سفارش فلان و بهمون نماینده اخراج کردن و ازمون خواستن که اخراجشون کنیم هر چه راستش گفته بشه بهتره

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1398/8/3 13:48:25

    سلام رک و پوست کنده باید می گفت اینها به خلاف اومدن سرکار و مقصر ایلامی و باندش بوده نه یزدانپناه و بگه که تکلیف سفارشات نماینده ها نه فقط در بیمارستان جدید یاسوج که در بی بی حکیمه و باشت و خود ستاد هم همینطور می شه و بساط این خرابکاریها برچیده می شه یا نه؟ اون نیروهایی که معاون بهداشتی قبلی غیرقانونی به اسم پزشک خانواده آورده سرکار هم رسیدگی می شه یا نه؟ این کار امتحان خوبی برای یزدانپناه و تیمش هست که خودشونه نشون بدن تا ببینیم محبوبیت پیدا کنن یا نه!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها