یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه بیمارستان امام خمینی دهدشت به خبر افتونیوز

جوابیه بیمارستان امام خمینی دهدشت به خبر افتونیوز
به گزارش افتونیوز،روابط عمومی بیمارستان دهدشت باارسال جوابیه ای به خبراین پایگاه رسانه ای واکنش نشان داد.
متن جوابیه در پی می آید نام خدا
 انتقاد صحیح و دلسوزانه ضررى ندارد؛ اما این انتقاد بایستى به تخریب منجر نشود. مقام معظم رهبری
 مسئول محترم پایگاه خبری عصر زاگرس سلام علیکم
 ۱-ادعای استفاده چندباره از سرنگ یکبار مصرف ،قطعا دروغ بزرگی است که مصداق تهمت و تشویش اذهان عمومی و ایجاد حس بی اعتمادی مردم نسبت به مجموعه خدمتگزاران عرصه درمان است.مدیریت بیمارستان،پیگیری این ادعای کذب را تا حصول نتیجه از طریق مراجع قانونی حق مسلم این مجموعه میداند.
 ۲-استفاده از لفظ مقدس جانباز،که به وسیله آن به حرفها و تهمت های ناروای خود اعتبار داده و آنرا صحیح جلوه دهید،دور از مروت و جوانمردی می باشد.
۳-عکسهای منتشر شده توسط آن پایگاه خبری،که عمدتا از یک صحنه خاص و در بین بخش ها اما از زوایای متفاوت و در حین جمع آوری توسط بخش خدمات گرفته شده اند،به خوبی بیانگر قصد سو تهیه کنندگان برای ایجاد حس بدبینی عمومی و تخریب چهره بیمارستان میباشند..عکسبرداری از چند زاویه از مقداری آشغال(که برای انتقال جمع اوری شده است)و اینکه در بیمارستانی که با ۲۳۰ تخت در حال خدمت رسانی است، عکس لکه خون روی ملافه در فضای مجازی پخش شود، نشان دهنده قصد آن پایگاه محترم خبری جهت به چالش کشیدن مدیریت بیمارستان میباشد.
۴-در مورد رفت و آمد زیاد همراهان به بیمارستان: تلاش مجموعه حراستی و مسئولان ذیربط،همواره بر محدود نمودن ملاقات به ساعاتی خاص است و برنامه ای دقیق در این زمینه وجود دارد که در سالیان اخیر تمام تلاش خود را به کنترل رفت و آمدها معطوف کرده ایم.علی هذا،با توجه به فرهنگ سنتی و عشیره ای منطقه و نقش پررنگ عواطف و مناسبات قومیتی مردم عزیزمان،در بیشتر ساعات شبانه روز،نیروهای مرتبط تحت فشار شدید کاری در این مجموعه اند تا نظم لازم برای ارائه خدمات درمانی را فراهم می نمایند.امیدواریم با تلاش رسانه ها و فعالان فرهنگی،شاهد تغییرات مثبت در نوع نگرشهای عمومی باشیم.
۵-ضمن استقبال از تمامی انتقادات و پیشنهادات سازنده دست رسانه ها را در بیان ایرادات، ضعف ها و کاستی ها می فشاریم از نقد نمی هراسیم و باور داریم که نقد موجبات شکوفائی هر سیستمی را فراهم می سازد.
اما انتظار داریم که فعالان رسانه ای در نقد،جانب انصاف را رعایت کنند و از ورود حب و بغض های شخصی و منطقه ای به این عرصه خودداری کنند. خدایا چنان کن سرانجام کار                            توخشنود باشی و ما رستگار
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره)دهدش
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها