یادداشت
گفتگو و گزارش

ضد امنیتی‌های معاون امنیتی!

ضد امنیتی‌های معاون امنیتی!

۱- تنها عنوانی که می توان بر صحبت های عجیب احد جمالی راجع به چرایی معضلات اجتماعی در دیشموک گذاشت هیجانی و غیر کارشناسی بودن آن هاست که بیشتر ناشی از بی اطلاعی ایشان از واقعیات استانی و یا مشاورهای غلط و “در طول مسیری” است که بعضا مقصرین وضع موجود به وی داده اند و یا هم این صحبت متاثر از فضای جلسه و سخنان مسئولان شهرستانی بیان شده اند.

۲- توپخانه تهدید و ارعاب شبانه روزی مجریان انتخابات از زبان مدیریت ارشد حالا به سمت رسانه ها نشانه رفته است بیش از همه "قاضی مرتضوی" را به خاطر می آورد. ظاهرا جای مدیران دولت اعتدال با رادیکالیسم کیهانی عوض شده است و مدیران اجرایی دولت حامی و مدعی آزادی رسانه ها ترجیح می دهند بعد از این بر طبل کنترل و سانسور بکوبند.

۳-حتی اگر ادعای جمالی در مورد وضعیت استان در شورای امنیت ملی را جدی بگیریم افشای این اطلاعات با این صراحت قطعا نمی تواند یک رفتار امنیتی باشد. ضمن آن که اگر قرار باشد جایی در تهران نام استان در صدر باشد مربوط به شاخص های فقر و فلاکت در کمیته امداد و بهزیستی است نه شورای امنیت ملی !

۴- معاون سیاسی بدون تخصص لازم و رصد کوچکترین پیمایش ها کم رنگ شدن مسائل مذهبی را عامل اصلی معضلات اجتماعی چون خودکشی در دیشموک می داند و این نتیجه همان نگاه غیر کارشناسی و هیجانی دیدن واقعیات و مهمتر از آن شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است.

۵- چه کسانی در دیشموک بر مرگ و خودکشی غم انگیز دختران مظلوم دیشموک افتخار کرده اند و تشییع با شکوه گرفته اند که آقای جمالی مدعی آن است و آن را در مقام یک روان شناس - جامعه شناس به عنوان عامل دیگر این معضل بزرگ معرفی میکند. خانواده های عزادار دیشموکی در زیر بار غم و اندوه مرگ فرزندان قربانی خود از افتخار و شکوه چه می دانند؟

۶-اگر افزایش خودکشی ها به ادعای دیدگاه های کارشناسی جناب جمالی نتیجه تجلیل از قربانیان خودکشی آن هم با برگزاری مراسم تشییعی ساده و همدردی با بازماندگان که از سنت های حسنه مسلمانان و ایرانیان است، سقوط یک زن مظلوم از کوه در حال چیدن "بنه" در همان منطقه دیشموک آیا چیزی جز نشانه ای از فقر که آن هم نتیجه مدیریت مسئولان است می باشد؟

۷-به فرض صحت اظهارات جمالی مقصر این وضع جز مدیران دولتی و متولیان سایر دستگاه های عریض و طویل فرهنگی اجتماعی و همچنین دانشگاهیان چه کسانی هستند ؟

۸- مطابق خط و نشان کشیدن های این روزها علیه رسانه ها، همه و همه در کهگیلویه و بویراحمد باید "ساکت" شوند چون مدیران دولت اعتدال تدبیری بهتر از این ندارند.

منبع: کانال تحلیلی خبری گلبونگ

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 وارونه 1398/8/16 12:53:16

    ضد امنیت آن مولتی میلیاردری است که در حکومت شیعی علوی میگوید من فرزند مباشر خان هستم و با تازیانه از مردم مالیاتپمیگرفتند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها