یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش جمعی از دندانپزشکان به سخنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان

واکنش جمعی از دندانپزشکان به سخنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان
جمعی از دندانپزشکان بخش خصوصی با ارسال متنی، نسبت به سخنان دکتر اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان واکنش نشان دادند. به گزارش افتونیوز، متن کامل دندانپزشکان بخش خصوصی در پی می آید:

به نام حق و صداقت

مدیریت محترم درمان تامین اجتماعی استان جناب آقای دکتر اکبری ،اخیرا در مصاحبه ای فرمودند:جدیدترین متدها و تجهیزات و روش های استریلیزاسیون دندانپزشکی در پلی کلینیک تامین اجتماعی یاسوج صورت میگیرد و هیچ مرکز درمانی خصوصی و دولتی دیگر این مشخصات را ندارد.

با احترام به ایشان که یحتمل در جایگاه مدیریتی و برای افزایش جذب بیمار و انتفاع اقتصادی،پذیرفتند که بار حقوق "هیچ مرکز خصوصی و دولتی" را به دوش بکشند،خدمت ایشان و خوانندگان محترم این دفاعیه عرض میکنیم ، داستان اصلا اینگونه که روایت کرده اند نیست و چنانچه اصرار بر ادعایشان دارند سازمان نظام پزشکی و واحد نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی چرا ورود نکرده اند؟؟؟

چگونه ایشان که هیچ تخصصی در حیطه دندانپزشکی ندارند چنین با قاطعیت به قضاوت تمام مراکز دولتی و خصوصی همت گماشتند.؟؟؟ لذا بدینوسیله از تمام نهادهای متولی تقاضامندیم در صورت عدم اثبات ادعای این مدیر بزرگوار،فضای جامعه را از ترویج ناصواب و هر گونه کج اندیشی و گاها نیندیشیدن نجات دهد و پاسخ در خور به این مدیر محترم بدهد .

جمعی از دندانپزشکان بخش خصوصی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 بی طرف 1398/8/20 0:31:44

    ننویس جمعی از دندان پزشکان ....بنویس ............ جیره خوار

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها