یادداشت
گفتگو و گزارش

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: وعده‌‌های دولت روحانی به بانوان فقط بر روی کاغذ خوشایند بود/ فعالان ستاد انتخاباتی فراموش شده‌اند/ امیدوارم یک خانم به عنوان کاندیدای جریان اصلاحات استان معرفی شود

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: وعده‌‌های دولت روحانی به بانوان فقط بر روی کاغذ خوشایند بود/ فعالان ستاد انتخاباتی فراموش شده‌اند/ امیدوارم یک خانم به عنوان کاندیدای جریان اصلاحات استان معرفی شود

در دومین روز از نمایشگاه رسانه های استان، خانم دکتر رقیه پناهی از فعالان سیاسی اصلاح طلب با حضور در غرفه افتوخبر به سوالات ما پاسخ داد.

دکتر رقیه پناهی از بانوان اصلاح طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر وعده های کدام دولت برای زنان خوشایند بود گفت: وعده های دولت روحانی بر روی کاغذ خیلی خوب و خوشایند بود. در استان شاید بستر لازم برای حضور بانوان فراهم نبود اما بیشتر وعده های داده شده نیز عملی نشد. بسیاری از بانوان که توان مدیریتی بالایی داشتند استفاده نشد. در استان چندین مدیرکل خانم منصوب شده که همین هم موجب خرسندی است. اما عمده مطالباتی که در ذهن داشتیم و بر اساس آن به این دولت رای دادیم عملی نشد. و فکر نمی‌کنم در زمان باقیمانده از این دولت نیز عملی شوند.

وی ادامه داد: از بانوان فعال سیاسی و یا ستاد انتخاباتی در مسئولیتهای مدیریتی کمتر استفاده شد و در برخی حوزه ها که می شد از مشورت آنها استفاده شود هیچ وقت طرف مشورت قرار نگرفتند.

خانم پناهی بیان داشت: خانمها را نردبان ترقی شوند و بعد از انتخابات دیگر سراغی از آنها گرفته نشود و حمایت نشوند در بلند مدت نتیجه معکوس خواهد داشت. بانوانی که در حوزه سیاسی فعالیت می کنند دارای فکر و اندیشه هستند و بر اساس هیجان یا احساس تصمیم نمی‌گیرند و کسی که برای تحقق مطالبات و اندیشه به این حوزه وارد می شود اگر خواسته ها و مطالبات برآورده نشوند مطمئنا راه و مسیر این بانوان فعال تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این قابلیت در بانوان برای کاندیداتوری مجلس وجود دارد گفت: بانوان توانمندی در استان وجود دارد که می توانند در این عرصه نیز رقابت کنند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا روزی میرسد که جریان اصلاحات استان یکی از بانوان را به عنوان کاندیدا مطرح و معرفی کند گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و امیدواری بهتر از ناامیدی است!

دکتر پناهی در پایان گفت: حتی برای مطالبات به حقم هیچ گاه کاسه گدایی به دست نخواهم گرفت و عزتم را زیر پا نخواهم گذاشت.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها