یادداشت
گفتگو و گزارش

من ستار هدایت‌خواه، به شما پاسخگو نیستم!

من ستار هدایت‌خواه، به شما پاسخگو نیستم!

ستار هدایت خواه این روزها به غیرپاسخگو ترین چهره سیاسی استان تبدیل شده است فرار وی از رسانه ها و شفافیت برهمگان نمایان و آشکار شده است.

جریان اصول گرایی در بویراحمد دنا  درحالی در گیر انتخاب گزینه نهایی برای انتخابات آینده ست که نماینده اصلی این جریان " ستار هدایت خواه مورد پرسش جدی  افکار عمومی و جنبش های مدنی و دانشجویی در باب بورسیه های غیرقانونی قرار  گرفته است، علیرغم اینکه قریب ده روز از زمانی که مستندات محمود صادقی نماینده مجلس  عملکرد  ستار هدایت خواه را در دوره تصدی صندلی مجلس شورای اسلامی را تحت شعاع قرار داده  است، وی در سکوت خبری تاکنون هیچ پاسخی به رسانه ها و افکار عمومی نداده اند!!

باید پرسید ستار هدایت خواه که همواره خود را نیروی مردمی و ولایتمدار میداند و شعارهای عدالت طلبانه شان عالم گیر بوده است چرا خود را در مقابل مردم و افکار عمومی پاسخگو نمی‌داند؟؟؟  آیا این نوع رفتار نشانه خودرایی و استبداد نیست؟!

نکته جالب تر اینکه، تشکل ها و گروه هایی که همواره خود را حق طلب و عدالت خواه معرفی میکردند تاکنون هیچ حرکتی در جهت شفاف سازی  انجام نداده اند و این موضوع نشان دهنده عهد و اخوت پنهان و آشکار آنها با هدایت خواه و جریان اصولگرایی است.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه، زمزمه ورود جناب هدایت خواه  به انتخابات شنیده میشود  و در این شرایط شفافیت در حول کنش های سیاسی وی بیش از پیش برای افکار عمومی دارای اهمیت است.

ستارهدایت خواه بعنوان فردی که چندین بار خود را معرض آرای عمومی قرارداده است و دو دوره وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است باید خود را پاسخگوی افکار عمومی بداند.

بی شک عدم پاسخگویی ستار هدایت خواه و سایر دوستان شان برای نظام  مقدس جمهوری اسلامی هزینه زا خواهد بود و اعتماد عمومی را سلب خواهد کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 شبوری اصلاح طلب 1398/8/20 20:26:53

    یه سوزن به خودمون برنیم یه جوال دوز به دیگران هر وقت دوستان خودمان را نقد کردیم (مدیران فعلی) و از آنها پاسخ خواستیم، اون وقت تا انتظار پاسخگویی از دیگران را داشته باشیم. این دوره استخدام های زیادی داشتیم که طایفه ای بودند و.... نیاز است که مدیران و نمایندگان در این باره مورد سوال قرار بگیرند و پاسخ دهند..

    پاسخ
  • 2 رر 1398/8/20 17:25:30

    هدایت خواه مهره ای سوخته بیش نیست

    پاسخ
  • 3 انقلابی 1398/8/20 12:29:5

    ان شالله خواهید دید هدایت خواه خواهد آمد و طومار بی عرضه هوایی که موجب بی آبرویی بویراحمد شده بودند را خواهد پیچید. استاد هدایت خواه به موقع پاسخ خواهند داد. اگر چه این مطالب کهنه و پوسیده شما ارزش پاسخگویی را هم ندارد. بروید از مدرک رییس جمهورتان بگویی از بورسیه های زمان خاتمی که پناهنده شدند و به کشور برنگشتند. این بورسیه ها همه با رای دیوان عدالت اداری و علی رغم مقاومت دولت برگشتند. لذا کاملا قانونی بوده. شما بروید و پیگیر استخدامهای فله ایتان باشید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها