یادداشت
گفتگو و گزارش

روز پرکار معاون اقتصادی استاندار در چرام/سرمایه گذاران راضی از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید/ صمیمی: حمایت دولت برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال(+تصاویر)

روز پرکار معاون اقتصادی استاندار در چرام/سرمایه گذاران راضی از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید/ صمیمی: حمایت دولت برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال(+تصاویر)

به گزارش پایگاه خبری افتونیوز؛ معاون اقتصادی استانداری به همراه برخی مدیران اقتصادی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان چرام شرکت کردند و پس از آن نیز از چند واحد تولیدی نیز بازدید کردند.

صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری در این نشست گفت: در راستای دستورات استاندار محترم استان در راستای بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به خصوص نقاط محترم،امروز در شهرستان چرام به اتفاق تمامی مدیران دستگاه‌های اقتصادی،بانکها و موسسات مالی حضور پیدا کردیم و پیرامون حل مشکلات واحدهای تولیدی بحث و بررسی انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،عنوان کرد: حدود ۱۳ طرح واحد صنعتی در شهرستان چرام در زمینه های واحد آب معدنی، کارخانه آسفالت، سیلو، شن و ماسه و بتن داریم.

وی،افزود: خوشبختانه در این جلسه تصمیمات لازم اتخاذ شد، برخی از آنها نیاز به پیگیری و تامین بودجه در استان دارند و برخی هم لازم بود به تهران انعکاس داده شود.

صمیمی دوست،گفت: بر اساس تصمیم هایی که در این جلسه گرفته شد، بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام خواهد شد.

صمیمی پس از این نشست با حضور در چند واحد تولیدی از حمایت دولت برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال خبر داد و گفت: در تلاشیم با استفاده از هر ظرفیتی و تزریق منابع مالی و تسهیلات کم بهره واحد‌های راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

به گزارش افتونیوز در این جلسه سرمایه گذاران مشکلات خود را مطرح کردند که صمیمی معاون اقتصادی استاندار به مدیران مربوطه گفت؛ هر چه زودتر مشکلات سرمایه گذاران را رفع و نتیجه را اعلام کنند که سرمایه گذاران از پیگیری های صمیمی تشکر و اعلام رضایت کردند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 حسین 1398/8/21 0:58:21

    سلام ودرود خدا برشماباد سید خداشناس ومردم دارو زحمت کش . خداوند یارو نگهدارتون باشه انشاالله

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها