یادداشت
گفتگو و گزارش

دانشی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با افتوخبر: اعضای «شانا»ی بویراحمد انتخاب شدند/ مجمع بزرگ اصولگرایان کاندیدای نهایی حوزه بویراحمد را تعیین می‌کنند

دانشی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با افتوخبر: اعضای «شانا»ی بویراحمد انتخاب شدند/ مجمع بزرگ اصولگرایان کاندیدای نهایی حوزه بویراحمد را تعیین می‌کنند

در سومین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه های استان، دبیر حزب موتلفه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در غرفه افتوخبر و در گفتگو با خبرنگار ما از انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سید علی محمد دانشی گفت: در این دوره هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان روشی نو در بحث انتخابات مجلس را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: اصولگرایان در قالب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یا همان شانا فعالیت می کنند. این شورا در استان و در همه شهرستانها تشکیل می شود. این شورا توسط مجمعی از نیروهای اصولگرا تعیین می شوند. امروز شانای بویراحمد با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از اصولگرایان برگزار شد و از بین ۷۰ نفر که کاندیدای حضور در شورای ائتلاف شهرستان بودند ۱۹ نفر انتخاب شدند.

فعال سیاسی اصولگرا در خصوص وظایف این شورا اظهار داشت: ماموریت افراد انتخاب شده برای این شورا در بویراحمد، مدیریت کلی بر مسایل انتخاباتی اصولگرایان در این شهرستان هست. یکی از وظایف این شورا تشکیل مجمع بزرگ اصولگرایان و مدیریت کردن آن است. تهیه ساز و کار انتخاب کاندیداهای انتخابات نیز از وظایف این شوراست. البته کاندیداهایی که ساز و کار شانا را قبول داشته باشند در این شورا برنامه های خود را ارائه دهند.

دبیر حزب موتلفه استان شیوه و ساز وکار هر دو جریان سیاسی برای انتخابات آتی مجلس را متفاوت خواند و گفت: بر خلاف گذشته که در کشور احزاب و سران آنها برای کل کشور تصمیم می گرفتند در این دوره هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان انتخاب از پایین به بالا را در دستور کار قرار داده اند و مدیریت کار را به استانها واگذار کرده اند.

دانشی در پاسخ به سوالی در خصوص تشکیل این شورا در دیگر شهرستانهای استان گفت: در شهرستان دنا و کهگیلویه تشکیل و افراد انتخاب شدند. اما در گچساران شیوه و روش دیگری از سوی اصولگرایان پیشنهاد شده است و افراد موثر جریان اصولگرا به توافقهایی رسیده اند اما هنوز شورا تشکیل نشده است.

چهره شاخص اصولگرایان استان بیان داشت: میانگین نظر مجمع بزرگ اصولگرایان بویراحمد و دنا که از همه افراد و نیروهای اصولگرا تشکیل می شود و همچنین نظرسنجی هایی که انجام می شود کاندیدای نهایی و خروجی جریان اصولگرا در این حوزه انتخابیه را مشخص می کند.

وی در خصوص زمان معرفی کاندیدای نهایی اصولگرایان در بویراحمد گفت: با توجه به شروع ثبت نام انتخابات که از ۱۰ آذر آغاز می شود امیدواریم تا این تاریخ کاندیدای نهایی مشخص شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها