یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس جهادکشاورزی استان: طرحهای کشاورزی در همه نقاط استان اجرا می‌شوند/ نگاه ویژه‌ای به گچساران ندارم

رئیس جهادکشاورزی استان: طرحهای کشاورزی در همه نقاط استان اجرا می‌شوند/ نگاه ویژه‌ای به گچساران ندارم

رئیس جهادکشاورزی استان گفت: این که گفته می شود نگاه ویژه ای به شهرستان گچساران در زمین اجرای طرحهای کشاورزی می شود را قبول ندارم و نگاه ما به همه نقاط استان یکسان است.

الیاس تاج الدینی در بازدید از غرفه افتوخبر در چهارمین روز از نمایشگاه رسانه ها، بیان داشت: طرحهای کشاورزی در همه نقاط استان اجرا می شوند و همه شهرستانهای استان برای ما محترم بوده و نگاه یکسانی به توسعه این شهرستانها در زمینه کشاورزی داریم.

وی ادامه داد: سدکوهبرد در کهگیلویه، ایلی آباد بهمئی، آبلش لنده، شمس آباد در چرام و آبیاری اراضی دهدشت غربی، اراضی القچین چرام و ایدنک لنده از جمله طرحهایی است که در همه نقاط استان در حال اجرا هستند.

تاج الدینی گفت: پروژه های زیادی نیز در شهرستان بویراحمد در حال اجرا و یا تکمیل هستند که امیدوارم تا دهه فجر آماده افتتاح شوند.

رئیس جهاد کشاورزی بیان داشت: پتانسیل ایجاد طرح های کشاورزی در زمینه های باغ، زراعت، دامپروی، آبزی پروری، ایجاد گلخانه و ... در استان متفاوت است و ممکن است یک شهرستان در زمینه خاصی دارای مزیت باشد ولی ما همه را با یک دید نگاه می‌کنیم و این که گفته شود به یک شهرستان توجه ویژه ای می شود را قبول ندارم.

تاج الدینی تصریح کرد: البته روند تکمیل و افتتاح برخی پروژه های کشاورزی استان به دلایل مختلف عقب افتاده است که تمام سعی و تلاشمان را برای رفع موانع و بهره برداری از آنها به کار می گیریم.

وی در پایان گفت: پروژه‌هایی زیادی در صنایع تبدیلی، سردخانه، گلخانه و آبیاری تحت فشار و ... برای افتتاح در دهه فجر آماده شده و یا در مرحله پایانی انجام کار قرار دارند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها