یادداشت
گفتگو و گزارش

«روشنفکر» تهدید به افشاگری کرد/ میدان دادن به منادیان تفرقه بلای جان جریانهای انقلابی است/تصاویر

«روشنفکر» تهدید به افشاگری کرد/ میدان دادن به منادیان تفرقه بلای جان جریانهای انقلابی است/تصاویر

مهدی روشنفکر از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس گفت: اگر برخی از دوستان در رفتارهای خود تجدید نظر نکنند در آینده ناگفته ها را خواهم گفت.

به گزارش افتوخبر، مهدی روشنفکر پدیده انتخابات مجلس در سال ۹۴ در جشن تولد پیامبر اسلام در حسینیه الزهرا یاسوج که با حضور جمع زیادی از مردم برگزار شد، گفت: چون هفته وحدت بود دوستان من تاکید داشتند به ناگفته ها بپردازم اما به احترام هفته و پیامبر مثل گذشته فعلا چیزی نمی گویم و در استانه تبلیغات انتخابات اگر دوستان تجدید نظر نکردند آن موقع و به خیلی از اتهامات و برچسب های نچسب جواب خواهم داد.

وی افزود: با خود عهد بستم با دوستان صادق باشم و روزهای آتی جفا و ظلم که زمینه انشقاق و دودستگی ها و عدم توسعه استان که ناشی از بعضی از خواص بی خاصیت است می پردازم و وظیفه هر انقلابی بایست بر اساس گام در این مسیر همراه با روشنگری توجیه کند و گول یک سری افراد که باید در ایده خود تجدید نظر کنند را نخورند .

مهدی روشنفکر در ادامه گلایه خود اظهار داشت: کاسه صبر جوانان لبریز شده است ، الان وضعیت و شرایط طوری است که کسانی که به حلقه ندای وحدت پیوستند قابل مقایسه با بقیه جریانات موجود نیست از یک جمعیت بسیار کیفی در سطوح مختلف برخوردار هسستند یقین دارم با این شرایط سالها در نقش مدیریت و اداره استان نقش اول را می تواند اداره کند .

وی تاکید کرد: امروز نباید عده‌ای به هر نام و عنوانی بر طبل جدایی و تفرقه بکوبند و با خط کشی و جدا کردن مردم از هم، انسجام ملی را مخدوش نمایند.

روشنفکر افزود: تمام گروه‌های وفادار به انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری عزیز باید حول منافع ملی و مصالح مردم اجماع نموده و از هر اقدام نا امید کننده و دادن آدرس‌های غلط اجتناب نمایند.

وی افزود: خودرایی، خودشیفتگی، خودمحوری، خودبرتر بینی، انحصار طلبی، تمامیت خواهی آفت وحدت و همگرایی و اتحاد ملی می‌باشد.

روشنفکر گفت: تکفیر یکدیگر، اتهام زنی ناروا به دوستان هم سلیقه، بد بینی و ترس از وحدت و میدان دادن به منادیان تفرقه و جدایی بلای جان جریان‎های وفادار به انقلاب می‌باشد.

وی عنوان کرد: باید به سیره رحمت، مودت و مهربانی رسول اکرم بازگشت، آنجا که خداوند فرمود ای پیامبر به برکت رحمت الهی با مردم نرم خو و پرمهر شدی و از تند خو و سخت دل بودی قطعا مردم از پیرامون تو پراکنده می‌شدند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1398/9/17 10:50:23

    برو پیشینه ی ایشون رو بخون بعد بیا اینجا چرت بنویس

    پاسخ
  • 2 جمال 1398/8/25 9:1:28

    ایشون میگن حول مصالح مردم اجماع شود ولی خوشون به این اصل پایبند هستند؟ ایشون خودشون بر هم زننده وحدت هستند چطور از وحدت سخن میگن؟ با این سخنرانی ضعیف مهر تاییدی بر گفته های منتقدین منی بر عدم صلاحیت خود زد. ایشون ادعاهای بزرگ دارند در صورتی که چند سال هست که ایشون وارد عرصه انتخابات شدند هیچ ویژگی قابل اتکایی از خودشون بروز ندادن و وقتی سوال میشه توانایی های ایشون چیه از میزان رای دور قبل ایشون صحبت میشه.

    پاسخ
  • 3 بویراحمد سرافراز 1398/8/25 8:54:16

    صدای چکاچک پیروزی وحدت بر نفاق از الان به گوش می رسد/ صبح ظفر نزدیک است/ با مهدی تا مهدی

    پاسخ
  • 4 ر-ر 1398/8/24 22:32:24

    کابوس هدایت خواه هستی جناب روشنفکر!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها