یادداشت
گفتگو و گزارش

اتفاق‌های خاص نمایشگاه رسانه‌های استان/ از حضور متفاوت مدیرکل ورزش تا حضور همزمان دو چهره سیاسی/تصاویر

اتفاق‌های خاص نمایشگاه رسانه‌های استان/ از حضور متفاوت مدیرکل ورزش تا حضور همزمان دو چهره سیاسی/تصاویر

دومین نمایشگاه رسانه های استان از ۱۸ تا ۲۳ آبان و همزمان با نوزدهمین نمایشگاه کتاب استانی در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتوخبر، در مدت زمان برگزاری، برخی اتفاقهای جالب توجه رخ داد که می توان به چند مورد آن اشاره کرد.

اگر اتفاق خاص دوره اول را حضور همزمان دو رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و رئیسی در استان و مباحثه و مناظره آن دو قلمداد کنیم در دومین دوره نیز حضور همزمان سیدضیا رضاتوفیقی از اصلاح طلبان شاخص استان و محمد بهرامی کاندیدای مورد حمایت مجمع اصلاحطبان در انتخابات ۹۴ نیز حایز اهمیت است.

این دو فعال سیاسی و اجتماعی در روز پایانی، در نمایشگاه رسانه ها حضور یافتند و حضور همزمان آنها برای رسانه ها جالب بود. این حضور همزمان شاید اتفاقی بوده باشد ولی گفتگوی دوستانه آنها در یکی از غرفه ها از چشم رسانه ها پنهان نماند. با توجه به حضور احتمالی بهرامی در انتخابات آتی مجلس و همچنین نفوذ رضاتوفیقی در بین اصلاح طلبان برداشتهای سیاسی متفاوتی نیز از این دیدار و گفتگو صورت گرفت.

در مدت برگزاری بسیاری از مدیران استانی از نمایشگاه بازدید کردند. حضور متفاوت محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان نیز جالب بود. علوی با حضور در همه غرفه ها با اهدا شاخه گل به همه دست اندرکاران غرفه رسانه ها از آنها تجلیل کرد.

حضور ستار هدایتخواه در این دوره از برپایی نمایشگاه و پاسخ دادن به ماجرای نامه معرفی برخی افراد برای دریافت بورسیه که از سوی محمود صادقی نماینده تهران رسانه ای شده بود نیز جالب توجه بود. هدایتخواه در برابر این افشاگری صادقی سکوت کرده بود که با حضور درغرفه فارس به این موضوع واکنش نشان داد که در رسانه نیز منتشر شد.

اتفاق جالب دیگر این که بالاخره حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حین برگزاری این نمایشگاه صادر شد. پیگیری تعیین تکلیف این اداره کل که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با رسانه ها دارد از سوالاتی بود که از استاندار در بازدید وی از نمایشگاه مرتب تکرار می شد. در دو روز مانده به پایان کار نمایشگاه، حکم مدیریت به نام پیرسبزی زده شد و وی سکان این اداره کل را به عهده گرفت.

همچنین در روز آخر،آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا با همراهی جمع زیادی از این نمایشگاه بازدید کرد. غلامرضا تاجگردون و عدل هاشمی پور، دو نمایندگان دیگر استان در مجلس از غایبان این دوره از نمایشگاه بودند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها