یادداشت
گفتگو و گزارش

از ضعف آماری رنج می بریم/ نگرانی از افزایش مهاجرت به مرکز استان

از ضعف آماری رنج می بریم/ نگرانی از افزایش مهاجرت به مرکز استان

جلسه‌ی شورای هماهنگی ثبت و احوال شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار و باحضور مدیرکل ثبت احوال استان در محل فرمانداری تشکیل و در مورد وقایع ولادت و وفات در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، سیدمحمدکاظم نظری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی حاضران در جلسه گفت: واقعیت این است همه ی کشورهای جهان سوم که ما را هم شامل می شود،از ضعف آماری رنج می بریم.

فرماندار بویراحمد باتاکید به جایگاه و اهمیت ثبت و احوال گفت: به لحاظ اینکه آمارهای حیاتی جامعه توسط ثبت و احوال گردآوری می شود،از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

رئیس شورای هماهنگی ثبت و احوال شهرستان گفت: یکی از مهمترین وظایف این شورا این است که نقاط کور یا نقاط ضعفی که آمارهای ما را از دقت لازم می اندازد،ریشه یابی کنیم و چاره ای بیاندیشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد اظهارکرد: مهاجرت به مرکز استان باعث افزایش رو به رشد جمعیت دراین شهرستان شده است و مدیریت شهرستان را با چالش مواجه می کند.

فرمانداربویراحمدگفت: آمار جمعیتی شهرستانهای استان به نسبت مرکز استان از رشد پائین تری برخوردارهستند،درحالی که آماری که در مسائل اعتباری محاسبه می شود همان آمارهای قبلی است واین شهرستان بویراحمد است که ضرر میکند.

در ادامه فرماندارشهرستان بویراحمد از این شورا خواست با همکاری ثبت واحوال وخانه های بهداشت در روستاها وحاشیه شهریاسوج،برای برنامه ریزی بهتردرسال جدید،نسبت به ارائه آخرین وضعیت جمعیتی شهرستان اقدام کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها