یادداشت
گفتگو و گزارش

روشنفکر دوباره همه را غافلگیر کرد/ از حضور اصولگرایان و اصلاح‌طبان در جریان ندای وحدت استقبال می‌کنم

روشنفکر دوباره همه را غافلگیر کرد/ از حضور اصولگرایان و اصلاح‌طبان در جریان ندای وحدت استقبال می‌کنم

مهدی روشنفکر که در دور گذشته انتخابات با رای بالا همه را غافلگیر کرده بود این بار و در حالی که انتظار می رفت با جمع زیادی از حامیان و هواداران خود برای ثبت نام به فرمانداری بیایید تنها به همراه همسر خود برای نام نویسی حضور یافت.

به گزارش افتونیوز، روشنفکر صبح روز جمعه با حضور در فرمانداری بویراحمد رسما وارد کارزار انتخاباتی این حوزه انتخابیه شد.

وی که در دور گذشته به عنوان پدیده انتخابات لقب گرفته بود با جریان ندای وحدت، موجی جدید در این حوزه به وجود آورد.

وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امار مأخوذه که در فرمانداری بویراحمد هم وجود دارد، همه چیز را مشخص می‌کند. این موارد و مسائلی که مطرح می‌کنند، جزء اتهام وجود ندارد. در بحث پژوهش و تحقیق می‌گویند بهترین استدلال، استدلال اماری است. ۵۰ درصد از آرایی که در زادگاه من است. مربوطه به دو تا از رقبای انتخاباتی من است. بالعکس در زادگاه این دو بزرگوار کمتر از انگشتان دستان به بنده رأی دادند. چرا همچنین بحث‌های را مطرح می‌کنند. اگر کسی در زادگاه و خانواده‌اش مقبولیت نداشته باشد باید به عنوان اشکال از آن یاد کرد.

وی گفت: آن را با ایراد بگیرند و انتقال به بدنه مردمی بدهند که استخدام‌ها و مدیریت‌ها فامیلی و قومیتی باشد.

روشنفکر گفت: کسانی که اهل تبعیض هستند و کمتر به قانون و جوانان توجه می‌کنند، رقیب من هست. رقیب من انحصار طلبی است. کشتی ندای وحدت با آغوش باز پذیرای افراد است. با هر کسی و با هر سلیقه‌ای که همکاری و همراهی کند. با آغوش باز می‌پذیریم. هر کسی که با تبعیض و بی قانونی می‌خواهد، مقابله کند. همراه هستیم.

الان بعد از چهل سال صفوف اصلاح طلبی و اصولگرایی نتوانست پاسخگوی مشکلات مردم باشند. برنامه‌ای از جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی برای رفع مشکلات مردم سراغ نداریم. آیا شما نسخه‌ای برای نجات استان از سوی این دو جریان دیده‌اید.

جریان ندای وحدت را افراد و استعدادهایی اداره می‌کنند که دارای صلاحیت علمی و فرهیختگی هستند. برای همه احترام قائل هستیم و اصل نظام رأی مردم است. اگر اصولگرایی به معنای قیم مآبانه برخورد کردن باشد، اصولگرا نیستم. و اگر اصلاح طلبی به معنای اینکه دو دستی کشور را تقدیم بیگانگان کند. من اصلاح طلب نیستم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 تامرادی 1398/9/22 8:44:8

    واقعا متاسفم ک افکار زشتی دارید برو بمیر......

    پاسخ
  • 2 Diba 1398/9/17 2:27:1

    باز هم پیام های مغرضانه و از سوی افراد معلوم الحال.. آیا ایشون رای میخرن یا دزد هستن؟ بی سوادن یا مدرک جعلی دارن؟ و ضمنا راجع به دوره معاونت ایشون واقعا چی میدونید؟ شاید هم خیلی میدونید که اگه اینطوره واقعا بی چشم و رو هستید...

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1398/9/16 14:58:24

    آخ و بخت مجلسی ک شما نماینده اش باشید یه معاونت اداره کل آموزش و پرورش نتونستی اداره کنی حالا ازین مردم می خوای سوارکاری مجانی بگیری خودت ک میدونی اصلح نیستی و شایستگی اینو ندارید کناره گیری کن تا ادمای با سوادی مثل درخشنده پور ک مردمی هستش و در همه ی جناح ها طرفدار داره با رای مردم انتخاب بشه ب ایل بزرگ تامرادی خیانت نکن ک فردا جوابگو خواهی بود باهدایت خواه هماهنگ نشدی برو از درخشنده حمایت کن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها