یادداشت
گفتگو و گزارش

منتخب دو دوره مردم بویراحمد و دنا ثبت‌نام کرد/ زارعی: تجربه موفق و شیرینی در دوران نمایندگی دارم/ پایبند نبودن به اخلاق مهمترین چالش انتخابات است/ تصاویر

منتخب دو دوره مردم بویراحمد و دنا ثبت‌نام کرد/ زارعی: تجربه موفق و شیرینی در دوران نمایندگی دارم/ پایبند نبودن به اخلاق مهمترین چالش انتخابات است/ تصاویر

 نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری بویراحمد برای انتخابات مجلس نام نویسی کرد.

به گزارش افتونیوز، غلام محمد زارعی منتخب دو دوره مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در حالی عصر روز جمعه ۱۵ آذر برای ثبت نام رسمی به فرمانداری بویراحمد آمد که خیل عظیمی از هواداران و حامیان، با شعار یازهرا وی را همراهی میکردند.

بنر بزرگی پیشاپیش هواداران  با عنوان «خدمت ادامه دارد» بود و در گوشه ای از آن به صورت ضمنی زارعی را پیروز انتخابات ۹۸ معرفی کرده بودند.

زارعی پس از نام نویسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: کاندیدای مستقل مردمی هستم و یک کاندیدای مستقل مردمی فراتر از یک جریان سیاسی تعریف می‌شود و طبعاً حوزه وسیع‌تری را در بر می‌گیرد. جریان‌های سیاسی می توانند در این روند قرار بگیرند. با تمام وجود باید خودمان را ملزم کنیم به خدمت صادقانه به مردم بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی. چتر خدمت را آنقدر باز کنیم که همه بتوانند زیر این چتر قرار بگیرند.

منتخب دو دوره مردم بویراحمد و دنا در خصوص نمره به عملکرد خود گفت: مردم بهترین داور و قاضی هستند. مردم منصف و بزرگواری هستند و آنها باید نمره بدهند. اگر احساس کنم رضایتی در بین مردم به واسطه خدمات وجود دارد. همین بنده را خوشحال می‌کند. مردم باید نمره بدهند و برای خودم نمره‌ای قائل نیستم. در هر زمانی فرصت کار وجود دارد. تجربه‌ای که پیش روی ما است، تجربه موفقی است. و در خدمت به مردم کوتاهی نداشتیم. تجربه موفق و شیرینی داریم در این ۸ سال، که با آسیب شناسی نواقص بیشتر تلاش می‌کنیم. ما باید همیشه در اندیشه مردم باشیم.

وی مهمترین چالش انتخابات آتی مجلس را پایبند نبودن به اخلاق دانست و تصریح کرد:  باید به اخلاق پایبند باشیم و اگر اخلاق حاکم باشد، هیچ چالشی در روند انتخابات وجود ندارد. اگر خودمان را درست به مردم معرفی کنیم و شفاف و صادقانه با مردم حرف بزنیم، این می‌شود، اخلاق.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم کاندیداتوری هدایتخواه در حوزه بویراحمد و دنا اظهار داشت: من چون خودم کاندیداها هستم، هر چه جواب بدهم شاید با حب و بغض مواجه شوم. و بنده اهل حب و بغض نیستم. لذا این را باید بر عهده داوران و ناظران سیاسی  و رسانه‌ها و مردم بگذارید. در عرصه رقابت همه ما باید با هم همدلی و همراهی تلاش داشته باشیم. آبروی کشور در گرو همین همدلی، برادری و وحدت است. آن چیزی که دشمن را به زانو در می‌آورد، همدلی و برادری است و در عرصه سیاست وحدت و همدلی بسیار مهم است. باید با رعایت اخلاق بر وحدت تاکید کنیم.

[gallery link="file" ids="56866,56867,56868,56869,56870,56871,56872,56873,56874,56875,56876,56877,56878,56879,56880,56881,56882"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها