یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرعامل شرکت گاز استان: انشعاب و دریافت کنتور گاز در قلعه‌رئیسی رایگان است/ شرکت گاز سیاسی نیست/ تعریف و تمجید خادم از مدیرشرکت گاز کهگیلویه

مدیرعامل شرکت گاز استان: انشعاب و دریافت کنتور گاز در قلعه‌رئیسی رایگان است/ شرکت گاز سیاسی نیست/ تعریف و تمجید خادم از مدیرشرکت گاز کهگیلویه

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انشعاب و کنتور گاز در قلعه رئیسی و دیشموک هیچ پولی دریافت نمی شود.

به گزارش افتونیوز، رحمان خادم در نشست خبری با رسانه ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما و نماینده به مردم قول دادید که ۱۰۰۰۰ انشعاب و کنتور رایگان در اختیار مردم بگذارید گفت: به همه اعلام می کنم در صورت درخواست مردم، کنتور گاز به صورت رایگان به متقاضیان در قلعه رئیسی و دیشموک داده می شود.

خادم به ایمنی لوله گاز این مسیر اشاره کرد و گفت: خط  لوله انتقال گاز به قلعه رئیسی و دیشموک از بهترین و بالاترین استانداردها برخوردار است و تا سالها نیز جوابگو خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز به جذب نیرو در این شرکت دولتی واکنش نشان داد و گفت: هیچ نیروی در شرکت گاز به کار گرفته نشد، اما بر اساس مصوبه شرکت گاز کشور و ساختارهای موجود تعدادی گازبان که در حیطه کاری مدیرعامل هم هست، بر اساس همان قوانین و مقررات به کار گرفتیم و ما ۲۵۶ روستا را گاز رسانی کردیم که باید برای تسهیل در کارهایمان گازبان به کار بگیریم. ما ۱۷ گازبان در دهدشت به کار گرفتیم و تعدادی هم در  گچساران و بویراحمد مشغول شدند که در آینده گازبانان زیادی را در حوزه بویراحمد مشغول به کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما هیچ نفری را در شرکت گاز به کار نمی‌گیریم، افزود: ما پیمانکار می‌گیریم و پیمانکار خودش افراد مورد نیاز را به کار می‌گیرند و شرکت گاز هیچ تعهدی نسبت به این نیروها ندارد.

مهم‌ترین بحثی که برای شرکت گاز اهمیت داشت، موضوع صورت‌های مالی بود که تا سال ۹۵ صورت‌های مالی شرکت گاز مطلوب نبود و دو بند مشروط داشتیم در سال ۹۶ و ۹۷ بدون هیچ بند مشروطی صورت‌های مالی به جایگاه مطلوب رسید. و حتی نقاط قابل بهبود داشتیم که مایه افتخار برای استان کهگیلویه و بویراحمد بود و قبل از این مسئولان مرکز تصورات دیگری داشتند.

خادم گفت: در حوزه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد نیز شرکت گاز استان از رده ۲۸ به رتبه چهارم در سال ۹۷ رسید و تشریح کرد: بهترین رتبه ما در بحث سلامت اداری و مبارزه با فساد همیشه ۲۷ بود که اکنون رده شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در بین سایر استان‌ها به رتبه ۴ کشور رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان در فرایندهای مختلف شفافیت را محور فعالیت قرار داده است. وی به موضوع واگذاری پیمان‌ها در شرکت گاز گریزی زد و گفت: ارزیابی کیفی برای پیمان‌هایی که برایمان اهمیت داشت، به منظور جلوگیری از پایمان شدن پایمال حقوق مردم را مدنظر داشتیم.

خادم در پاسخ به سوالی در خصوص اختلاف نظر با مدیر شرکت گاز کهگیلویه گفت: این موضوع یک مسئله داخلی بود و نباید مسایل داخلی سازمان که مثل یک خانواده می ماند به بیرون درز می کرد.

وی ادامه داد: مدیر کهگیلویه از افراد توانمند است و با شناختی که از وی دارم جز نیروهایی است که در استان مثل وی انگشت شمار هستند.

خادم به برنامه ریزی برای رسیدن به شعار استان سبز اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان اجرایی می‌شود.

خادم اظهار کرد: کار تیمی محور فعالیت شرکت گاز بوده و این توسعه و ارتقای خدمات رسانی با تکیه بر این محور شکل گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص موثر بودن حضور هاشمی در کمیسیون انرژی مجلس گفت: حضور آقای هاشمی در این کمیسیون برای استان کاملا مفید و موثر بوده و نه تنها وی، بلکه معتقدیم باید از ظرفیت همه نیروهایی این استان که در سطح ملی هستند استفاده شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: شرکت گاز سیاسی نیست و در راستای دستورات استاندار مبنی بر عدم دخالت در انتخابات به نفع کاندیداها عمل می کند و در صورت مشاهده در این شرکت حتما برخورد می شود.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 علی 1398/9/21 2:24:45

    اقای خادم چرا دروغ می‌گویی با وجود بیش از ۳۰تحصیل کرده در روستای چیر رییس اداره گاز کهگیلویه بکی از اقوامش را کذاشت گازبان این روستا طبق چه شرایطی چه‌منطقی لطفا ساز مان های نظارتی در این‌مورد ورود کنند افتو نیوز شو خش نیاری اکر نشر ندی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها