یادداشت
گفتگو و گزارش

رونمایی از تولیدات فیلم حوزه هنری در یاسوج/ عکس

رونمایی از تولیدات فیلم حوزه هنری در یاسوج/ عکس

مراسم رونمایی از آثار تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه هنرهای تصویری با حضور هنرمندان و علاقه مندان به این رشته در یاسوج برگزار شد .

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، در ابتدای این مراسم صادق خاک نژاد معاون فرهنگی حوزه هنری طی سخنان کوتاهی حضور هنرمندان در این مراسم را خیر مقدم گفت و اظهار داشت: حوزه هنری آمادگی کامل برای حمایت از هنرمندان استان در عرصه تولید کارهای فاخر فرهنگی و هنری را دارد.

وی اضافه کرد: حوزه هنری در کنار مولفین و بویژه مولفینی است  که در حوزه فرهنگ ایرانی و اسلامی اهل تالیف و تولید هستند .

در ادامه این مراسم شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان به اهمیت حفظ و ثبت آثار و گنجینه های فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: ما در گذشته برای فعالیت و تولید در عرصه

هنر بویژه فیلم با مشکلات و کمبودهای بسیاری روبرو بودیم و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری برای کوچکترین کاری دست مان خالی بود .

اسلامی افزود: امروزه به لطف پیشرفت هایی که صورت گرفته است شرایط کاملا مهیاست و با وجود رشد در حوزه فن آوری ها عرضه محصولات تولیدی نیز راحت تر است .

اسلامی در ادامه تصریح کرد: ما اکنون فقط به فیلمسازانی نیاز داریم که در این عرصه حرکت کنند .

وی در پایان با یاداوری ساختار عشیره ای استان به اهمیت حفظ مواریث فرهنگی استان گریزی زد و اظهار داشت: یکی از راه های حفظ این مواریث ارزشمند فیلم و عکس است و وظیفه فیلم سازان حفظ سنت ها و پاسخ دهی به نیازهای روز جامعه است .

در ادامه این مراسم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشت طی سخنان کوتاهی به اهمیت مقوله هنر و رسانه پرداخت و گفت: هنر جایگاه ویژه ای دارد و هنرمندان نیز با شجاعت و بصیرت در این فضایی که هنر و رسانه مکمل همدیگر هستند نقش منحصر به فردی دارند .

وی در پایان  خواستار ورود هنرمندان به عرصه تولید فیلم برای عرضه داشته و توانمندی های استان به کشور و حتی جهان شد.

گفتنی است در این مراسم از هفت اثر تولیدی فیلم حوزه هنری رونمایی شد .«پایی که جا ماند»، «تنگ بلور»، «یک قدم تا…»، «شیون تیر آبگون»، ««آخرین تصویر»، ««اولین نماز من»، «نقطه ذوب» به همراه کلیپ «مدافعان حرم » فیلم هایی بودند که در این مراسم رونمایی شدند .

هم چنین در این مراسم از قدرت الله سلیمانی و وحیدرضا حدیدی دو چهره پیشکسوت فیلم در استان تقدیر به عمل آمد .

photo_2016-12-19_09-28-24 photo_2016-12-19_09-28-40 photo_2016-12-19_09-28-45 photo_2016-12-19_09-28-47 photo_2016-12-19_09-28-53 photo_2016-12-19_09-28-56 photo_2016-12-19_09-29-14
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها