یادداشت
گفتگو و گزارش

خورشید گرفتگی کهگیلویه و بویراحمد

خورشید گرفتگی کهگیلویه و بویراحمد
سیدحاجت موسوی

روز پنج شنبه مورخ ۵ دی ماه ۹۸ خبری در رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد پخش شد که قلوب اهالی این استان را همانند خورشید گرفتگی ابتدای صبحش تیره و تار کرد . خبری که هیچ کس منتظرش نبود، هیچ کس خشنود نشد!! اهالی غیور و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد ، بدون نام " ملک حسینی" در دنیای پر هیاهوی این زمین و زمان یتیم و تنهاست ، نامی که تاریخ این مردم را به حال و آینده گره زده و بدون آن بی هویت است. توقف شور و نشاط توقف همه دل گرمی ها و مهربانی ها قطع سلسله ی جاری سیادت و انسداد رگ های حیات بخش معنویات نوستالوژیک و بالفطره استان.

امروز اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد غافلگیر شدند و در شوکی باور نکردنی فرو رفتند،چرا؟؟

آیا آنها باید حبل المتین نسل های گذشته خود را ازدست بدهند؟ ؟!!

کانون معنویات، بیت نورانی معارف الهی را از اردوگاه موروثی خود به جای دیگری ببرند؟؟!!!

ما نمی دانیم در عقبه‌ی این خبر، چه انگیزه هایی وجود دارد!! اما هرچه هست برای مردم ما ناخوشایند است.

حلقه ی اتصال مردم کهگیلویه و بویراحمد به ولایت و رهبری جامعه اسلامی فقط با لفظ " ملک حسینی" برقرار و مستحکم می شود. اگر هم بنا بر چیز دیگری باشد به اندازه تاریخ سرد و گرم این مردم زمان می برد تا جا بیفتد، اگر بیفتد!

ما نمی دانیم تجمیع سنگر نمازجمعه با نمایندگی ولایت فقیه چه حکمی دارد و اگر نشود چه مصالحی از اسلام و مسلمین به خطر می افتد که باید احساسات وعلقه ی این مردم نادیده گرفته شوند.

نبودن آیت الله؛ نام و نفس او درفضای سیاسی استان زجرکشیده ی کهگیلویه و بویراحمد همانندگسستن تمام فصل الخطاب هاست.

حضرت آیت الله! آنچه برای ما مهم است نبودن شماست،برای این مردم خلاء جنابعالی با هیچ فرد یا افراد دیگری پر نخواهد شد! اگرچه شریف و نجیب باشند. گذشته مشترک این مردم با سلف صالح شما و ادامه این شجره طیبه با جغرافیا، طبیعت و این خاک ، سازگار بوده و تداوم داشته است همانند بلوط های این دیار، اگر چه نخل و زیتون درختان بهشتی اند اما تاب جغرافیای ما را ندارند، ویژگیهای مردم ما را نمی دانند و خواهند خشکید .یا به درختان بی ثمری تبدیل خواهند شد که اتحاد ، همدلی و انسجام این مردم را به همراه نخواهند داشت و این به مصلحت نظام و مردم نیست.

حضرت آیت الله! برای این مردم القاب و سمت ها مهم نیست اگر می شود این مردم را از داشتنت محروم نکن، چون نگینی در حلقه ی این مردم باش، آنچه گذشتگان تو کردند و آنچه از تو انتظار دارند، همین است و بس.

شما نماینده مردم هستید، نماینده‌ای که با بالاترین میزان رای و استقبال مردم روبرو بوده است. شما زبان گویای این مردم و پدر معنوی آنان هستید با این مردم عاشق و وفادار این کار را نکنید زیرا رها می شوند و چه بسا راه را گم خواهند کرد و شاخص ها را از دست خواهند داد، این رخداد مزید بر تمام فشارهای اقتصادی و اجتماعی جامعه ما خواهد بود، ما در کنار شما آرامیم و به امید روزهای گشایش دعا می کنیم و به انتظار نشسته ایم.

این خواسته ای همه ماست و به آن پای خواهیم فشرد فراخوان عمومی خواهیم زد و آن را تا حصول نتیجه ، پیگیری و زره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

از مسئولین و سیاست گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دفتر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) استدعا داریم تمهیدات لازم برای تداوم حضور آیت الله ملک حسینی در استان را به کار گرفته و اهالی استان را مسرور نمایند تا همچون گذشته مردم و عشایر جنوب کشور رکورد دار حماسه‌های اجتماعی خود در کشور باشند.

سلام علی آل طه و یاسین

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 خرم روز 1398/10/8 10:31:35

    ممنون :که موضوع رازیبا ورسا وگویا ودرخورمطلب بیان کرده اید.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها