یادداشت
گفتگو و گزارش

اختلافات اصولگرایان در بویراحمد عمیق‌تر شد/ دهراب‌پور: به عنوان یک کاندیدای مردمی در انتخابات می‌مانم

اختلافات اصولگرایان در بویراحمد عمیق‌تر شد/ دهراب‌پور: به عنوان یک کاندیدای مردمی در انتخابات می‌مانم

با اعلام انتخاب نادر منتظریان به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس ۹۸ ، اختلاف و شکاف در این جریان سیاسی عمیق تر شد.

کیان دهرابپور از کاندیداهای مورد حمایت بخشی از اصولگرایان، انتخاب نادر منتظریان را در ساز و کار سالم و مناسبی نمیداند و برای همین اعلام کرده تا آخر در صحنه انتخابات می ماند و تهدید به افشاگری در آینده کرده است.

دهرابپور در اظهارنظری گفت: چون ساز و کار انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا را ساز و کار مناسب و سالمی نمی‌دانم فلذا به فعالیتهای انتخاباتی خودم ادامه خواهم داد.

شوراهای تصمیم‌گیری برای انتخاب کاندیدای نهایی که بعضی ها از آن صحبت می‌کنند جزء سیاه بازی چیز دیگری نبود، در آینده نزدیک از تبانی ها و بده بستانی های این شوراها، مطالبی را خواهم گفت.

حب و بغض در بعضی از تصمیم گیرندگان جریان اصولگرای بویراحمد و دنا حاکم است و این حب و بغضها نتیجه خوبی را از لحاظ انتخاباتی عاید این جریان نخواهد کرد.

بعضی از تصمیم گیرندگان جریان اصولگرای بویراحمد و دنا حتی حاضرند در این حب و بغض ها پا روی آبرو و جایگاه اجتماعی افراد بگذارند ولی بدانند دست خدا بالای همه دست هاست.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1398/10/10 13:25:23

    درود بر دکتر کیان دهراب پور

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها