یادداشت
گفتگو و گزارش

شب یلدایی در یاسوج/ حضور استاندار و معاونان در برنامه زنده شبکه دنا/تصاویر

شب یلدایی در یاسوج/ حضور استاندار و معاونان در برنامه زنده شبکه دنا/تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه شب یلدا با عنوان “همدلی استانی ،چله باستانی و یاسوج مهد میزبانی” که به صورت زنده و مستیقیم از شبکه استانی دنا پخش می شد گفت : استان کهگیلویه وبویراحمد کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است و باید به رونق هر چه بیشتر این صنعت نوین کمک کرد.

سید موسی خادمی افزود: کهگیلویه و بویراحمد استانی چهار فصل با آب و هوایی متنوع و سرشار از مواهب طبیعی و الهی است که در سالهای اخیر کانون توجه گردشگرانی از جای جای ایران اسلامی و حتی خارج از کشور شده است.

سید موسی خادمی صفا ،صمیمیت و میهمان نوازی مردم این خطه از ایران اسلامی را از امتیازات برجسته ای دانست که می تواند در رونق جذب توریست و گردشگر موثر باشد.

استاندار توجه به صنعت توریست و توسعه زیرساختهای گردشگری در استان را جزو اولویتها دانست و افزود: در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان بیش از 150 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساختهای گردشگری و تکمیل موزه مرکز استان اختصاص داده شد .

وی با بیان اینکه امروزه فرهنگ عشایری و توریست روستایی در برخی نقاط کشور رونق خوبی پیدا کرده و افرادی این صنعت را برای جذب توریست انتخاب کردند گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به قابلیتها و ظرفیتهایی در این خصوص می تواند جزو استانهای پیشرو و زبانزد باشد.

استاندار به آیین های ملی و باستانی نیز اشاره کرد و گفت: شب یلدا فرصتی برای پاسداشت آیین های ملی و استحکام بنیان خانواده و همچنین صله رحم است.

حضور استاندار محترم ، معاونین و برخی مدیران استانی در برنامه شب یلدا با عنوان “همدلی استانی ،چله باستانی و یاسوج مهد میزبانی” که به صورت زنده و مستیقیم از شبکه استانی دنا پخش می شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها