یادداشت
گفتگو و گزارش

قلعه نوعی انتقام باخت یاسوج را از گچساران گرفت/خداحافظی نفت با جام حذفی

قلعه نوعی انتقام باخت یاسوج را از گچساران گرفت/خداحافظی نفت با جام حذفی

پنج سال پیش و در روزهای آغازین آبان ماه سال 90 تیم فوتبال شهرداری یاسوج توانست در ضربات پنالتی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به مربیگری امیر قلعه نوعی را با نتیجه چهار بر سه شکست داده و از گردونه رقابتها حذف کند.

به گزارش افتونیوز، روز گذشته از سری رقابتهای جام حذفی کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دیدار تراکتورسازی تبریز رفت.

این دیدار در ورزشگاه شهدای نفت گچساران و با حضور انبوهی از تماشاگران مشتاق برگزار شد.

پیش از این تیم نفت و گاز گچساران توانسته بود چند تیم لیگ برتری را از سد راه خود بردارد و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.

امیر قلعه نوعی که پنج سال پیش طعم شکست را در این استان چشیده بود این بار برای انتقام آمده بود و موفق هم شد

تراکتورسازی در دقیقه 16 بازی و از روی یک ضربه ایستگاهی اولین گل خود را به دست آورد و در ادامه نیز توانست نتیجه را دوبرابر کرده و با اندوخته خوبی نیمه اول را به پایان برساند.

در نیمه دوم نفت و گاز گچساران بازی را در دست داشت و توانست یک پنالتی از حریف بگیرد. اما بازیکن این تیم پنالتی را از دست داد. در ادامه بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما این تیم تراکتورسازی بود که از موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را برد و گل سوم را به نفت و گچساران تحمیل کرد. در ادامه یکی از گلها جبران شد و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان قلعه نوعی به پایان رسید و نفت گچساران با این جام خداحافظی کرد.

هر چند تیمی به نام شهرداری یاسوج در عرصه فوتبال فعالیتی نمی کند اما قلعه نوعی توانست باخت پنج سال پیش خود را از دیگر تیم استان یعنی نفت و گاز گچساران بگیرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها