یادداشت
گفتگو و گزارش

به شهر چراغ راهنما خوش آمدید!

به شهر چراغ راهنما خوش آمدید!

در ورودی های هر شهری که وارد شوید،تابلویی می بینید که آن شهر را معرفی می کند. مثلأ در ورودی های یاسوج تابلوی به پایتخت طبیعت زیبای ایران خوش آمدید،یادر بهبهان به شهر ارجان خوش آمدید،نصب گردیده،در شهر ما دهدشت در ورودی تابلوی به بلاد شاپور خوش آمدید،نصب کردند.

با توجه به قدمتی که دهدشت در بین شهرهای استان دارد،بافت قدیمی شهر خصوصأ در اوایل فصل بهار که هوای منطقه شادابی ولطافت خاص خود را دارد،مسئولین گردشگری استان وشهرستان وشهرداری می توانستند بیشترین بهره برداری را برای جذب توریست داشته باشند.اما مسئولین شهر ما توجه خاصی به این موضوع نداشتند.

تا یکی دوسال گذشته با کارهای غیر کارشناسی خود،از جمله تخصیص ندادن اعتبار کافی برای پروژه های نیمه تمام ملی جاده پاتاوه به دهدشت، پتروشیمی ،سیمان وده ها پروژه ی دیگر که با تکمیل وراه اندازی می توانست این شهر را از بن بست نجات دهد،وباعث رونق اقتصادی واشتغال گردد،اما عملأ کار خاصی نشد،تا اینکه مسئولین شهرمان با این کارهای خود،تابلوی به شهر ارواح وجن آمدید را آویزان کردند،که باعث مهاجرت بی رویه ازشهرمان به یاسوج گردید،روزبه روز دهدشت خالی از سکنه می شود.

حالا مسئولین ما به جای کار کارشناسی که مهاجرت از دهدشت به یاسوج به چه علتی انجام می شود،با نصب چراغ راهنما های متعدد در سطح شهر دهدشت ،به فاصله های از صد متر گرفته تا 300 الی 400متر سعی دارند، به طریقی مردم شهر را نگه دارند،وبا زبان بی زبانی اعلام کنند،تنها عامل مهاجرت مردم دهدشت نداشتن چراغ راهنما سر کوچه هاست که به زودی خیری قول داده که تهیه کند ونصب گردد.

حالا خودتان قضاوت کنید،در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نامگذاری شده،تنها چیزی که برای مسئولین دهدشت بی اهمیت بوده ،وقت مردم وهزینه بنزین وراحت نبودن اعصاب مردم بوده،شما بررسی کنید کجای ایران نه دنیا دوچراغ راهنما به فاصله حدود100متر آن هم نا هماهنگ نصب می کنند،اما در دهدشت چهارراه سینما تا آزمایشگاه مهر این کار را کردند.

یا در فاصله‌ی حدود یک کیلومتر سه چراغ راهنما نصب می کنند،آن هم با تابلوهای گردش به چپ ممنوع.این سه چراغ هم در فاصله ی آزمایشگاه مهر تا چهار راه آزادگان 1 می باشد. خواهشمندم چاره ای بیندیشد، ما دغدغه ی شهروندی داریم ،شهرمان را دوست داریم،از این بیشتر ما را فراری ندهید.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها