یادداشت
گفتگو و گزارش

گچساران بدون تاجگردون

گچساران بدون تاجگردون
بواقع انتخابات شهرستان گچساران بدون حضور تاجگردون گرمی خاصی ندارد و همچون دو ماراتنی می ماند که فقط دو دونده همسو وهم فکر دارد و هرکدام که برنده شوند فی الواقع یک نفر برنده شده است و هیچ لذتی این برد یک طرفه ندارد. کاری ندارم به چه دلیل تاج را رد صلاحیت کرده اند و اظهار نظر بنده اورا بر نمی گرداند اما از حق نباید گذشت که گچساران چندین سال قبل با گچساران کنونی زمین تا آسمان فرق دارد و اصلاً قابل مقایسه نیست. بازهم خدا پدر و مادر تاجگردون را قرین رحمت کند که اگر برای خود و اطرافیان خود چیزی را خواست از آن سو خرج آسایش مردم هم کرد بر خلاف خیلی ها که من سراغ دارم در زمان نمایندگی فقط به فکر پر کردن جیب خود و دوستان و اقارب بودند وذره ایی برای مردم نمی خواستند. هیچ یادم نمی رود کوچه و محله مادری ام را که هر وقت واردش می شدم آه از نهادم بر می آمد و آنجا را همچون دروازه غار تهران می دیدم و مردمانش را عاری از خدمت رسانی ، اما با روی کار آمدن تاجگردون این محله ، چنان رنگ و بوی شهری گرفت که اول بار بعد از بیست سال که دیدم اصلاً فکر نمی کردم محله سادات باشد و اینها به یمن وجود نماینده مردم در گچساران صورت گرفته است. خیلی ها بردند وخوردند وگوشه چشمی هم به مردم نداشتند ، من نمی گویم به گردن آنها که می گویند ، اگر احیانا خورد ( که نمی توانم من بگویم خورده یا نخورده) خرج مردم هم کرد ، اما شمایی که زمانی نماینده بودید چنین تفکری نداشتید واکنون هم دست نیاز بسوی آنها دراز کرده اید. قصد متهم کردن کسی نیست ، آنکه کار کرده مردم می بینند و عاقلانه فکر نموده و به او رای می دهند و هرکس هم قصد فریب مردم را داشته باشد مردم پاسخ دندان شکنی در اول اسفند به او خواهند داد تا برایش تجربه شود چرا که مردم خدمت گذار و خیانت کار را می شناسند. در عصر حجر نیستیم بلکه در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و رسانه رکن اصلی در کارهای روزمره مردم است اگر نگویم بیشتر از نان اما همچون نان یکی از اقلام خوراکی در سبد غذایی مردم است با این تفاوت که نان غذای جسم واین غذای روح است و شما بهتر می دانید غذای روح خیلی واجب تر است. در فضای جامعه به عینه مشاهده می کنیم مردم از هر فرصتی استفاده کرده وخودرا به اینترنت می رسانند تا از اتفاقات مثبت و منفی با خبر شوند وتکلیف خودرا مترادف با نوع اتفاق معلوم نمایند. کسانی که اینروز ها با کمک رسانه سعی در مجذب نمودن وگاهی تخریب افکار عمومی هستند هم از قدرت رسانه آگاهی دارند وهم سعی می کنند معایب خویش را در لایه های تبلیغات محو نمایند اما مردم قدرت تشخیص سره از ناسره را دارند وبخوبی خادم وخیانت کار را شناخته وبا چشم باز انتخاب می کنند تا فردا روزی پاسخ درستی برای فرزندان خویش داشته باشند و افسوس تصمیم غلط را نخورند. (مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 هم استانی 1398/11/8 13:56:1

    گچساران بدون از تاجگردون گلستان می شود چون دیگر فامیلی بازی و پارتی بازی نیست و مدیران لایق و توانمند انتصاب می شوند چون همه استخدامیها از یک گروه خاص نیستند انشائ الله که تاجگردون کاندید گچساران نباشند .

    پاسخ
  • 2 جواب موسوی شیرازی شهرک چروم 1398/11/7 19:34:39

    آقای موسوی چند تا از مطالب قبلیت خوب بود ولی یک مرتبه میزنی جاده خاکی برادر ریش بلند نبودن تاجگردون همان قدر که برای سرمایه داران و فامیل ثروتمند و پیمانکاران و رانت خواران و سیاستمداران بینابینی که کعبه آمال آنها پول و سهام و ملک است خوب نیست برای مردم عادی و بیکاران و فقیران و کارگران و بی پارتی ها و بی رانت ها و جوانان مجرد و پیر شده و دختران سن بالای مجرد بی جهیزیه و اصلاح طلبان صادق که همه سرمایه شمن فکر مصلح انهاست و غیر بومیان بی کس و افراد با اخلاق و مدیران قانون مدار و انسانهای با ایمان و خلاصه قشر عادی و توده مردم عادی و حتی متوسط و تحصیل کردگان بی پارتی نجیب و... همگی آرزو و امید شان نبودن تاجگردون است و شبانه روز دعا میکنند کس دیگری غیر از تاجگردون که بتواند عدالت را اجرا کند به جای تاجگردون بیاید چرا عواطف مردم را جریحه دار میکنی میدانی اگه خدای ناکرده خدای ناکرده تاجگردون و موحد بیفتند با هم باید فاتحه دموکراسی و اصلاحات و مردم سالاری و توسعه پایدار و عدالت اجتماعی را برای همیشه خواند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها