یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار: ۳۸۱ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شوند/ به دنبال رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم

استاندار: ۳۸۱ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شوند/ به دنبال رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۳۸۱ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی طی دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش افتونیوز، «حسین کلانتری» در نشست خبری به مناسبت دهه فجر افزود: ۱۴۷۶پروژه و طرح در دست اجرا در استان داریم که از اعتبارات استان در سال‌جاری ابلاغ اعتبار داشتند.

وی اظهارکرد: مجموع اعتبار این تعداد پروژه ۱۴۱۰ میلیارد تومان است که ۱۰۵۶ میلیارد تومان استانی و ۳۴۴ میلیارد تومان ملی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۸۱ پروژه و طرح در سطح این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

کلانتری تصریح کرد: از این تعداد ۳۰۴ پروژه و طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۷۷ پروژه و طرح نیز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته ۵۷۰ میلیارد تومان پروژه و طرح کلنگ زنی افتتاح شده بود که در دهه فجر امسال ۹۴۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی دهه فجر سال ۹۷ برای ۲۲۳۰ نفر اشتغالزایی شده و در دهه فجر سال‌جاری نیز برای ۳۲۸۴ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که برای پیگیری مشارکت حداکثری در برخی حوزه‌های انتخابیه که حضور همه سلایق را نداریم و مشارکت سرد است، تاکید کرد: از مراجع ذی‌صلاح برای افزایش مشارکت با حضور همه سلایق درخواست کرده ام.

وی بیان کرد: هرکس رای بیاورد و مردم انتخاب کنند، نماینده مردم می شود و برای ما مسئولان و مجریان انتخابات مهم این است که مسیر سالم در انتخابات طی شود و اعتماد مردم به دست اندرکاران ایجاد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: رقابت و مشارکت حداکثری را دنبال می کنیم و برای این مساله با مقامات مسئول صحبت کرده ایم.

کلانتری گفت: حضور کارمندان در متینگ‌ها و محفل‌های انتخاباتی در تایم غیر اداری بلا مانع است، حضور مدیران در محافل انتخاباتی ممنوع است و نباید از بیت المال، وقت و امکانات اداری له یا علیه داوطلبی استفاده شود.

وی افزود: با متخلفان انتخاباتی طبق نظر دستگاه‌های مسئول و نظارتی برخورد لازم خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رسانه ها کمک کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود اما استرس، اضطراب و نگرانی ها را کاهش دهند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها