یادداشت
گفتگو و گزارش

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاییدصلاحیت شد!

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاییدصلاحیت شد!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: هجدهمین نشست کمیته تایید صلاحیت آزمایشگاه های آزمون-کالیبراسیون در سال جاری با حضور نمایندگان سازمانهای دولتی و انجمن های تخصصی در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر امام بخش قائدی اظهار داشت: در این نشست مدارک و مستندات آزمایشگاه های کشور بر اساس استاندارد ایران- ایزو- آی ای سی ۱۷۰۲۵، گزارش ها و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این ارزیابی با صدور گواهینامه برای آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینه شیمی، موافقت به عمل آمد.

به گزارش وب دا؛ استاندارد بین المللی ایزو ۱۷۰۲۵ الزامات کلی صلاحیت انجام آزمون ها و یا کالیبراسیون و همچنین نمونه برداری را مشخص می سازد.

این مجموعه ای از الزاماتی است که آزمایشگاه ها از آنها استفاده می کنند تا نشان دهند که آنها دارای یک سیستم مدیریت کیفیت هستند و از لحاظ فنی توانایی انجام کارهایی را دارند که انجام می دهند. استاندارد برای کلیه سازمان‌هایی که تست و یا کالیبراسیون انجام می دهند قابل استفاده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها