یادداشت
گفتگو و گزارش

نشست مجمع اصلاحات کهگیلویه با کاندیداهای اصلاح طلب برگزار شد/ آرمین: تابع تصمیم جمعی اصلاح‌طلبان هستم

نشست مجمع اصلاحات کهگیلویه با کاندیداهای اصلاح طلب برگزار شد/ آرمین: تابع تصمیم جمعی اصلاح‌طلبان هستم

یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جلسه مجمع اصلاحات این شهرستان با کاندیداهای اصلاح طلب خبر داد.

به گزارش افتونیوز، دکتر محسن آرمین در گفتگوی تلفنی با افتونیوز گفت: شب گذشته (دوشنبه شب ۱۴ بهمن) مجمع اصلاحات کهگیلویه نشستی را با کاندیدهای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه برگزار کرد و رزومه و سوابق آقایان برخه، کشاورز و اینجانب را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

آرمین ادامه داد: همچنین هر یک از کاندیداها به ارایه سوابق اجرایی، جریانی و برنامه های خود برای اعضای مجمع اصلاحات پرداختند.

وی بیان داشت: اعضا مجمع پس از شنیدن نظرات هر سه کاندیدای اصلاح طلب این حوزه، به کاندیداها گفتند که در طی روزهای آینده با رصد وضعیت شهرستانهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، شرایط ملی و سیاست کلی اصلاح طلبان، موضع رسمی خود را اعلام می‌کنند.

این استاد دانشگاه و عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان در خصوص موضع خود برای انتخابات مجلس گفت: بنده تابع تصمیم جمعی اصلاح طلبان شهرستان هستم و خود را ملزم به تمکین از سیاست مجمع و شورا و اصلاح طلبان در استان و کشور می دانم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1398/11/15 13:34:10

    متاسفانه جناب دکتر آرمین عزیز بعضی افراد دور برت که عضو ستاد اصلاحات شدند دقیقا طرفداران جبهه پایداری هستند به همین علت از شما خواهش میکنیم روزمه اصلاحات را با این افراد خراب نکن،اصلاحات در کهگیلویه شناسنامه دارد نه اوینکه خودشو راس اصلاحات جا زده بود ولی طرفدار عدل هاشمی بود آقای منطقیان ،البته این افراد اصلاح طلبنما هم هیچ وجهه اجتماعی و مقبولیتی در جامعه ندارند اینها حتی جهت کاسبی اصلاح طلب شدند و طرفدار عدل هاشمی هستند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها