یادداشت
گفتگو و گزارش

حزب ندای ایرانیان در انتخابات مشارکت فعال دارد/ در هر سه حوزه استان کاندیدا معرفی می‌کنیم

حزب ندای ایرانیان در انتخابات مشارکت فعال دارد/ در هر سه حوزه استان کاندیدا معرفی می‌کنیم

حزب ندای ایرانیان استان کهگیلویه و بویراحمد فعالانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت می کند.

به گزارش افتونیوز، مسئول این حزب در استان با بیان این مطلب گفت: بر اساس تصمیم شورای مرکزی حزب در کشور و استان، این حزب در انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ مشارکت فعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: اولویت حزب ندای ایرانیان جلب مشارکت مردم، حمایت از کاندیدهای جوان، حزبی و متخصص در انتخابات پیش رو خواهد بود.

این عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان بیان داشت: انتخابات عرصه حضور و تاثیرگذاری مردم و احزاب بر سرنوشت خود و کشور است و نمی‌توان نسبت به تشکیل مجلس شورای اسلامی که از ارکان مهم کشور است بی ‌تفاوت بود.

وی انتخابات را فرصت بزرگی برای گفت و گو با مردم و ارایه برنامه ها عنوان کرد و گفت: همه مردم و احزاب سیاسی را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات می‌ کنیم در صورت پذیرش شوراى اصلاحطلبان درقالب بیانیه آن شورا کاندیدا خواهیم داد و در غیر اینصورت، جداگانه و با احزاب اصلاحطلب همسو در هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد، گچساران و کهگیلویه اقدام به معرفی کاندیدای اصلاح‌طلب می کنیم.

مسئول حزب ندا در استان در پایان گفت: خود را موظف به حمایت از کاندیداهاى اصلاحطلب استان در رقابت با اصولگرایان می دانیم و با تمام توان برای پیروزی آنها تلاش می کنیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1398/11/16 22:2:41

    مورچه چیه که کله پاچه.......................... حزب ندا یک یحزب جاسوس در بین اصلاح طلبان بوده و خواهد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1398/11/16 10:11:53

    په اسم نیاره مسئول حزب

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها