یادداشت
گفتگو و گزارش

«منتظریان» عامل به اجماع نرسیدن اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا؟!

«منتظریان» عامل به اجماع نرسیدن اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا؟!

کمتر از دوماه است که چهره جدیدی وارد میدان کارزار انتخابات بویراحمد و دنا شده است به نام نادر منتظریان.

روزهای اول میگفتند با ۱۲ هزار رای به کار خود پایان خواهد داد، اما آن چیزی که از او و جریان اصولگرایی دیدیم بسیار متفاوت بود با همه رفتارهای کوتاه مدت دیگر کاندیدا.

دقیقا منتظریان در مختصات انقلاب اسلامی قرار گرفت، اعتماد اصولگراها را جلب کرد و با قدرت در زمان محدود چند هفته مانده به انتخابات خود را به نقطه ای رساند که اکنون در تمامی نظرسنجی های معتبر یک پای انتخابات است.

اما آن چیزی که ذهن نویسنده را درگیر خود کرده است، عدم اجماع اصلاحطلبان بر روی هیچ کاندیدی با حضور منتظریان است. بدون شک اگر دکتر هدایت خواه در میدان حضور داشت اصلاحات و لو با رفتن سراغ بهرامی که برخی او را اصلاحطلب نمیدانند جلوی هدایت خواه می ایستادند، اما حضور نادر منتظریان موجب حمایت گسترده بدنه اصلاحطلبان از این چهره انقلابی شده و همین امر موجب عدم اجماع اصلاحطلبان بر روی کاندیدای حاضر در میدان است.

اما نکته جالب در این میان عبور از احزاب راست و چپ سنتی و شکل گیری گفتمان انقلابی در مقابل غیر انقلابی که اکنون نشان از رویش و ریزش هایی در جریان انقلابی هستیم. حال و با توجه با این اتفاقات و همچنین پیوستن دکتر درخشنده پور به منتظریان باید در روزهای آینده منتظر اتفاقات متفاوتی باشیم.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 فرهادبویراحمدی 1398/11/19 10:12:22

    هم اصولگرایان وهم اصلاح طلبان فهمیدن این حرفا نان سرسفرشون نمیشه عزتشان نمیشه و......دنبال کسی میگردن که نجاتشان بدهد وما مردم با تحقیق وگذشته وحال کاندیدا وتوانایهایشان کسی رانتوانستیم پیدا کنیم غیرازمنتظریان من که بخاطر خودم وشهرم ومردمم که فقرومحرومیت داره نابودشون کرد ودوست دارم همراه این بهار که دختان شکوفه میزنند مردمم شکوفا بشه با انتخاب درست یادتون باشه حاج منتظریان

    پاسخ
  • 2 ایل بزرگم تامرادی 1398/11/18 16:50:51

    لبیک یا حسین منتظریان تاج سر ما

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1398/11/17 20:57:11

    منتظریان بالای بیس هزار رای نمیاره حالا هرکی میخواد حمایتش کنه،،،اصلاحاتم انشاله همین روزا تصمیم خوبی میگیرن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها