یادداشت
گفتگو و گزارش

نجابت: همه مطالبات کارگران پرداخت شد/ برای اولین بار کارخانه آردیاسوج به سوددهی رسید/ ابراز رضایت صددرصدی مشتریان از کیفیت آرد/ تقدیر از «مهندس اسکندری» مدیرجهادی سازمان اقتصادی کوثر

نجابت: همه مطالبات کارگران پرداخت شد/ برای اولین بار کارخانه آردیاسوج به سوددهی رسید/ ابراز رضایت صددرصدی مشتریان از کیفیت آرد/ تقدیر از «مهندس اسکندری» مدیرجهادی سازمان اقتصادی کوثر

نشست صمیمی مدیران کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج با برخی از دبیران تشکلهای دانشجویی و رسانه های استان برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، سیدصادق نجابت در این نشست پس از شنیدن نقطه نظرات فعالان دانشجویی و رسانه ای گفت: در مدت کمتر از دو ماه که مسئولیت این کارخانه را بر عهده گرفته ام توانستیم همه مطالبات کارگران را پرداخت کرده و بیمه آنها را نیز به روز کنیم.

وی ادامه داد: همچنین برای اولین بار به کارگران سبد غذایی داده شد و تا پیش از سال نو نیز یک سبد غذایی به آنها داده می شود.

نجابت به وضعیت کارخانه آرد یاسوج اشاره کرد و گفت: فاضلاب و پسماند یکی از مشکلات کارخانه است که با مشورت با کارشناسان در حال حل این معضل هستیم.

وی ادامه داد: دانش فنی برای به حداقل رساندن فاضلاب و حتی به صفر رساندن آن وجود دارد و در این راه از همت نخبگان کشور استفاده می کنیم.

مدیر کارخانه آرد و نشاسته یاسوج با اشاره به اینکه سالانه بیش از یک میلیاردتومان برای خرید قطعات برای کارخانه هزینه می شود بیان داشت: با دعوت از کارشناسان دانشگاههای بزرگ که در زمینه تولید قطعات خودرو فعال هستند به دنبال راه اندازی و تولید این قطعات در داخل کارخانه هستیم.

نجابت اظهار داشت: حدود ۱۰ تا ۱۵ قطعه پرمصرف در این کارخانه هست که با دانش محوری و ریخته گری می توان آنها را تولید کرد و حتی به دیگر کارخانه ها نیز صادر کرد.

مدیرکارخانه آرد یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کیفیت آرد در این واحد تولیدی به سطح مطلوبی رسیده است و بر اساس نظرسنجی که از مشتریان و نانوایان انجام دادیم صددرصد انها از کیفیت آرد رضایت داشتند.

وی به نمونه گیری ها اشاره کرد و گفت: در هر ساعت ۴ نمونه گرفته و آزمایش می شود تا کیفیت بالا برود.

نجابت گفت: سالم نبودن نان مردم ضمان شرعی دارد و خودم را در قبال این موضوع مسئول می دانم.

مدیرکارخانه آرد و نشاسته یاسوج به حمایت مسئولان سازمان کوثر اشاره کرد و بیان داشت: مهندس اسکندری از مدیران نمونه و جهادی کشور است و توجه ویژه ای به کارخانه آرد و نشاسته و استان دارد و حمایت همه جانبه ای را از فعال شدن این مجموعه داشته است.

وی به حمایت های معاونان مجموعه کوثر اشاره کرد و گفت: معاون پشتیبانی سازمان کوثر نیز قول همکاری و حمایت داده که کارخانه به نقطه مطلوبی به لحاظ خدمات به استان و اشتغالزایی داشته باشد.

نجابت همچنین مسئولان استانی را نیز پای کار عنوان کرد و افزود: هم استاندار محترم و هم معاون اقتصادی استاندار قول همه نوع همکاری را برای فعال شدن این نماد صنعت استان داده اند.

نجابت قول راه اندازی واحدهای جانبی کارخانه آرد را به دانشجویان و رسانه ها داد و گفت: اگر سرمایه در گردش مورد نیاز که حدود ۳۵ میلیارد تومان است و قرار است از سوی استان در اختیار ما قرار گیرد صنایع جانبی راه اندازی می شود و ظرفیت حدود ۲۵۰ نفر نیز اشتغالزایی مستقیم را دارد.

مدیرکارخانه آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج گفت: به کمک همه دلسوزان برای فعال شدن حداکثری این کارخانه نیاز داریم و از پیشنهادها و مشاوره های همه کارشناسان استقبال می کنیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست فعالان دانشجویی و رسانه ای دغدغه ها و مسایل خود در خصوص این کارخانه را مطرح کردند.

[gallery link="file" ids="59311,59312,59314,59315,59316,59317,59318"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها