یادداشت
گفتگو و گزارش

پنجمین روزنامه استان مجوز انتشار گرفت/ حوزه توزیع روزنامه «روزنما» منطقه جنوب کشور است

پنجمین روزنامه استان مجوز انتشار گرفت/ حوزه توزیع روزنامه «روزنما» منطقه جنوب کشور است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین روزنامه این استان امروز دوشنبه مجوز چاپ و انتشار دریافت کرد و هفته نامه «روزنما» به روزنامه تبدیل شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از سلام دنا؛ رضا دهبانی پور روز دوشنبه اظهار داشت: نشست هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برگزار و در آن تغییر مجوز هفته نامه «روزنما» به روزنامه مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی گفت: «روزنما» پنجمین روزنامه کهگیلویه و بویراحمد بوده و پس از «عصر انتظار» و «افکار مردم» نیز سومین روزنامه استان محسوب می شود که در دولت تدبیر و امید مجوز چاپ و انتشار دریافت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه «روزنما» مالک مجیدی کرائی است که مدیر مسئول سایت سلام دنا نیز هست.

دهبانی پور بیان کرد: هفته نامه «روزنما» بهمن ۱۳۹۴ مجوز چاپ و انتشار گرفت و پس از گذشت کمتر از یک سال نیز توانست به روزنامه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد اکنون دارای پنج روزنامه به نام های «امید مردم»، «عصر انتظار»، «ابتکار جنوب»، «روزنما» و «افکار مردم» است، عنوان کرد: عملکرد متولیان و دست اندرکاران هفته نامه «روزنما» در طول کمتر از یک سال فعالیت مثبت بوده و اکنون نیز می تواند روزنامه موفقی در جنوب کشور باشد.

دهبانی پور ابراز داشت: حوزه توزیع روزنامه «روزنما» منطقه جنوب کشور شامل استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و بوشهر خواهد بود.

وی گفت: صدور مجوز چاپ و انتشار روزنامه «روزنما» علاوه بر آن که اقدامی ارزشمند است باقیات صالحاتی در عرصه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نیز به شمار می رود.

دهبانی پور اظهار داشت: این اقدام ارزنده بیانگر توجه جدی دولت یازدهم و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عرصه مطبوعات است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها