یادداشت
گفتگو و گزارش

همایش «کلایه» و چند سوال از سردار هاشمی

همایش «کلایه» و چند سوال از سردار هاشمی

در پی برگزاری همایش کلایه و اتفاقات حواشی این همایش، دبیر حزب ندای ایرانیان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، نامه ای خطاب به عدل هاشمی پور که در این همایش حضور یافته بود منتشر کرد.

به گزارش افتونیوز، متن کامل این نامه در پی می آید:

به نام خداوند غنی جناب آقای سردار هاشمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ضمن عرض سلام و ارزوی عاقبت بخیری.

همیشه دوست داشتم وقتی به عالیجنابی مطلبی مینویسم آن مطلب محلی باشد برای توصیف توانمندی ها و خدماتی  که آن شخص در درجه اول برای خودش و در درجه دوم برای جامعه اش روا داشته باشد.اما مع الاسف میدانم این مرقومه برای جنابعالی اینگونه نخواهد بود.این درصورتی خواهد بود که اگر موشکافانه بنگرید خواهید دید که هدف ما باز هم اصلاح روند موجود هست که می تواند برکاتی داشته باشد.

جناب آقای هاشمی پرچم این سرزمین هم اکنون پرچم همان پیامبر رحمتی است که هیچگاه مردم بی بضاعت و تنگدست را با دیده حقارت ننگریست و مدام می فرمود: «هر کس مرد یا زن مؤمنی را به سبب تهیدستی یا کم‌بضاعتی خوار و حقیر شمارد خداوند متعال در روز قیامت او را انگشت‌نمای مردم ساخته، رسوایش می‌کند.» با این اوصاف امروز و به لطف فضای مجازی تصاویری از "همایش کلایه" بدستمان رسید که  ماهیت آن تمام این روزهای کهگیلویه بزرگ را بسان گذشته ترسیم کرده است.و آن چیزی نیست جز "بسط زر و زور و تزویر."

جناب مهندس! این اتفاق افتاد و اما هزاران سوالات بی پاسخ مانده‌اند: ۱.شما نماینده مردم در قوه قانون گذار کشور هستید.حال مگر میشود یک قانون گذار نداند که کسانی که با دادن شام و ناهار به صورت مستقیم یا غیر مستقیم رای می خرند رفتارشان مجرمانه هست؟؟ آیا این مایه وهن قانون، اسلام و انقلاب نیست؟؟ ۲.آیا جنابعالی برای بسط دادن سفره حقارت و خوار کردن عزت این دیار رهسپار مجلس شده اید و خواهی شد؟؟ ۳.چه تضمینی وجود دارد در صورت ورود به مجلس در دور اینده ابتدایی سفره شما از دهدشت شروع و تا بهمئی نرسد که حتی بهبهانیان سر راهی مهمان کرم و بخشش شما شوند؟؟بطوریکه رکورد طولانی ترین سفره توهین به مردم دیارمان را پهن کنید.اوف بر شما اگر میدانستید و مانع نشدید.اوف بر من که نیامدم و بساط این شارلاتان بازی رو بهم نزدم. ۳.من فرض را بر این استوار خواهم کرد که هدف و رفتار شما مجرمانه نبود و هدف دورهمی دوستانه بود‌.اما یک سوال:ایا زمان و محل وقوع این همایش خود دلیلی بر این نیست که هدف و رفتار مجرمانه بود؟ ۴.بنظر شما برای یک رقابت درون حزبی در کهگیلویه بزرگ نیاز به استفاده همزمان از داور، کمک داور و خرید تماشاگر هم هست؟؟

جناب هاشمی ما بسان کل ایران وضعیت معیشتی خوبی نداریم اما عزت و غرورمان سیراب از سربلندی ها و قامت راست کردن ها در بحران هاست و  وای بر شما اگر دلجویی و عذر نکنید که در هر دو دنیا انگشت نما خواهید بود.

و در پایان آرزوی توفیق دارم برای نهادهای نظارتی که میدانند و آگاهند اما منفعل می باشند.

از دشمنان برند شکایت به دوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم

پیروز و پاینده باشید.

*دبیر حزب ندای ایرانیان کهگیلویه بزرگ(دهدشت،بهمئی،لنده،چرام)

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 همشهری 1398/11/24 23:52:23

    نه عدل داره که تنها هنر و حضورش در مجلس، عکسی است که پشت تریبون با دیگر دلواپسان، پرچم آمریکا را آتش زده اند. بجز اون موقع پایش را پشت تریبون نگذاشت. البته حق داره بنده خدا. بره بالا چی بگه ؟؟!!

    پاسخ
  • 2 بیطرف 1398/11/22 19:23:57

    باسلام خداییش هر کسی درست قضاوت کنه به موحد رای نمیده ١۶ سال خیانت به این شهر کرده واقعا موحد سواد مجلسو داره?

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها